فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان انتقاد کرد:

وضعیت نامناسب ترمینال شرق خرم آباد

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان به وضعیت نامناسب ترمینال شرق خرم آباد اشاره کرد و افزود: غرفه ها و سالن انتظار این ترمینال بسیار کوچک است.

وضعیت نامناسب ترمینال شرق خرم آباد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسن رحمانی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سه ماهه اول سال 94تعداد 497 راننده باری و 71 نفر راننده مسافری و در مجموع 568 نفر راننده به ناوگان حمل و نقل برون شهری استان اضافه شده است.

    وی با بیان اینکه در این سه ماهه 241 دستگاه به بخش ناوگان اضافه شده، عنوان کرد: از این تعداد 160 دستگاه مربوط به بخش بار و 81 دستگاه مربوط به بخش مسافر است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان ادامه داد: سال 93 تعداد 30 نفر متقاضی استفاده از تسهیلات خرید سواری روستایی بودند که 19 نفر از آنها موفق به دریافت تسهیلات و پرونده 11 نفر دیگر در دست پیگیری است.

    رحمانی با اشاره به اینکه 43 دستگاه وینکل توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) وارد بخش حمل و نقل روستایی شده است، تصریح کرد: برای سال 94 نیز از 30 متقاضی برای استفاده از تسهیلات در حوزه ناوگان روستایی ثبت نام به عمل آمده است.

    وی با اشاره به اینکه 231 مسیر روستایی در لرستان شناسایی شده است، افزود: ما در دستورکار سال جاری داریم تا جایی که بتوانیم از این راه ها را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهیم داد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان به وضعیت نامناسب ترمینال شرق خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: غرفه ها و سالن انتظار این ترمینال بسیار کوچک است، همچنین ورودی این ترمینال به سمت محله کوروش بوده و پیوندی با خیابان اصلی شهر ندارد.

    رحمانی با بیان اینکه ترمینال یکی از جنبه های مهم و کاربردی هر شهر است، یادآور شد: من در سه استان دیگر مسئولیت داشتم و لرستان تنها استانی است که نه طرح جامع و نه طرح تفصیلی دارد.

    وی با اشاره به اینکه در یک سال حضورش در لرستان شورای اسلامی شهر خرم آباد برای حضور در جلسات از وی دعوت به عمل نیاورده اند، عنوان کرد: من ابتدا به شهرداری تپه کهریز و سپس شهرک صنوف قاضی را برای مکان ترمینال شرق و ترمینال کوروش را به دلیل کمبود زیربنا برای کارمندان شهرداری به عنوان ساختمان اداری پیشنهاد دادم که هردو طرح توسط شورای اسلامی شهر رد شد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان ضمن پیشنهاد به مسئولین شورای شهر و شهرداری خرم آباد برای بازدید از ترمینال های سایر استان ها، ادامه داد: به مردم استان و کل کشور پیشنهاد می کنم در انتخابات آینده به کسی رای بدهند که دغدغه شهرسازی به معنای واقعی را داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو