فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۱۰۴»

مصرف بنزین در خراسان شمالی افزایش یافت

عصر خودرو : مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: مصرف بنزین در استان در بهار امسال در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

مصرف بنزین در خراسان شمالی افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محسن وزارتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به مصرف بنزین در ماه‌های امسال اظهار کرد: مصرف بنزین در خرداد امسال در خراسان شمالی 15 میلیون و 412 هزار لیتر بوده که دست کم چهار درصد نسبت به خرداد ماه سال گذشته رشد داشته است.

    وی همچنین مصرف بنزین در اردیبهشت امسال در خراسان شمالی را 14 میلیون و 427 هزار لیتر عنوان کرد و بیان داشت: این میزان مصرف نسبت به اردیبهشت سال گذشته 11 درصد رشد را نشان می‌دهد.

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی همچنین میزان مصرف بنزین در استان در فروردین امسال را 16 میلیون و 821 هزار لیتر برشمرد و گفت: البته در این ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 500 هزار لیتر معادل سه درصد کاهش مصرف سوخت بنزین داشته‌ایم.

    وی در بخش دیگری با اشاره به میزان مصرف نفت سفید در استان بیان داشت: طی فروردین امسال همچنین 2 میلیون و 888 هزار لیتر نفت سفید مصرف شده که نسبت به سال قبل حدود 36 درصد مصرف کاهش یافته است.

    وزارتی بیان داشت: در اردیبهشت ماه امسال همچنین میزان مصرف نفت سفید در خراسان شمالی به 2 میلیون و 158 هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد با رشد همراه بوده است.

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی همچنین میزان مصرف نفت سفید در خرداد امسال یک میلیون و 712 هزار لیتر بوده است که نسبت به سال قبل در این ماه با کاهش سه درصدی مواجه بوده است.

    وی با اشاره به مصرف نفت و گاز در خراسان شمالی طی امسال بیان داشت: در فروردین امسال 13 میلیون و 19 هزار لیتر نفت و گاز در استان مصرف شده که نسبت به سال قبل کاهش 18 درصدی دارد.

    وزارتی ادامه داد: مصرف نفت و گاز در اردیبهشت امسال در استان 17 میلیون و 37 هزار لیتر بوده است که نسبت به اردیبهشت سال قبل رشد یک درصدی دارد.

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی همچنین میزان مصرف این سوخت در خرداد امسال در استان را 18 میلیون و 235 هزار لیتر برشمرد و خاطر نشان کرد: مصرف سوخت نفت و گاز در خرداد امسال نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو