فونیکسریمکسبهتام

روزبرگ سریعترین راننده در سیلورستون

عصر خودرو : در اولین تمرین نهمین رقابت قهرمانی فصل ۲۰۱۵ راننده تیم مرسدس توانست سریعترین راننده در پیست سیلورستون باشد.

روزبرگ سریعترین راننده در سیلورستون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزبرگ در دقایق پایانی تمرین با ثبت زمان 1.34.274 توانست لوئیس همیلتون هم تیمی خود را پشت سر بگذارد و بدین ترتیب در رده اول حضور یافت. روزبرگ در ابتدای این تمرین به دلیل مشکل هیدرولیک زمان زیادی را در گاراژ مرسدس سپری کرده بود.

    لوئیس همیلتون که یکشنبه قرار است در گرندپری خانگی خود رقابت کند، در این تمرین با اختلاف 0.070 نسبت به روزبرگ در رده دوم قرار گرفت.

    توروروسو در این تمرین حضوری بسیار قدرتمند داشت. مکس فرشتاپن راننده جوان این تیم در رده سوم دیده شد و کارلوس ساینز هم برای توروروسو رده پنجم را بدست آورد.

    کیمی رایکونن هم در حالی رده چهارم را برای فراری بدست آورد که هم تیمی او سباستین فتل در رده ششم دیده شد.

    ریکاردو و کیات برای ردبول به ترتیب رده‌های هفتم و هشتم را بدست آوردند.
    بعد از آنها،نیکو هالکنبرگ راننده فورس‌ایندیا در رده نهم قرار گرفت.هالکنبرگ برای نخستین بار از اتومبیل جدید تیم در یک تمرین رسمی گرندپری در این فصل استفاده کرد.

    سوزی ولف که به جای والتری بوتاس در تمرین اول برای ویلیامز رانندگی کرد هم در رده سیزدهم دیده شد.

    در دومین تمرین برگزارشده در سیلورستون باز هم نیکو روزبرگ از مرسدس توانست سریعترین زمان را ثبت کند.

    روزبرگ در این تمرین زمان 1.34.155 را ثبت کرد که سریعتر از نخستین تمرین بود. بدین ترتیب، روزبرگ در هر دو تمرین برگزارشده امروز در گرندپری بریتانیا توانست در رده اول حضور داشته باشد.

    در تمرین دوم بعد از روزبرگ، کیمی رایکونن از فراری در رده دوم دیده شد و بعد از او، هم تیمی‌اش سباستین فتل هم در رده سوم حضور یافت.

    لوئیس همیلتون دیگر راننده مرسدس در پیست خانگی خود به رده‌ای بهتر از چهارم نرسید. همیلتون عنوان کرد در تمرینات از تعادل اتومبیل خود راضی نبود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم