فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج:

خدمات سامانه هوشمند تا پایان سال تمام تاکسی‌داران را پوشش می‌دهد

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج و حومه از صدور بیش از ۳ هزار کارنامه الکترونیکی برای تاکسی‌داران از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: خدمات سامانه هوشمند تاکسیرانی تا پایان سال تمام تاکسی‌داران را پوشش خواهد داد.

خدمات سامانه هوشمند تا پایان سال تمام تاکسی‌داران را پوشش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، پرویز اسکندری اظهار کرد: تمدید و تعویض کارنامه الکترونیکی بدون حضور فیزیکی در تاکسیرانی از مزیت‌های اجرای این طرح است.

    وی ادامه داد: سامانه الکترونیکی و هوشمند این سازمان در برگیرنده بسیاری از نیازهای تاکسی‌داران و مسافران است و با راه‌اندازی این سامانه، کارت هوشمند که به منزله پروانه کار با تمام مشخصات راننده و خودرو است، در اختیار صاحبان تاکسی‌ها قرار می‌گیرد.
    وی گفت: از دیگر مزیت‌های این کارت دادن مرخصی به رانندگان بدون مراجعه به سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج است، نظارت و کنترل بر خدمات تاکسی‌ها و پیشگیری از تخلفات احتمالی از سایر مزیت‌های این کارت شناسایی و سامانه هوشمند تاکسیرانی به شمار می‌رود.
    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرج افزود: این سامانه یکی از طرح‌های جدید در کشور است که با مزایا و خدمات فراوانی برای شهروندان و تاکسیرانان همراه بوده است، این کارت برای تاکسیرانان به منزله داشتن شناسنامه، پروانه، گواهینامه و کارنامه تاکسیرانی است.
    به گفته این مسئول، تاکسیرانان با به همراه داشتن این کارت می‌توانند بدون حضور در سازمان تاکسیرانی، مکاتبات خود را از طریق سیستم‌هایی که در سطح شهر نصب شده انجام دهند.
    وی در ادامه با بیان اینکه، دولت الکترونیک با هدف فراهم آوردن تسهیلات و رفاه شهروندی ایجاد شده است بر بهره‌گیری حداکثری افراد از مزایای این کارت تاکید کرد و گفت: اجرای طرح صدور کارت الکترونیکی تاکسیرانان نیز از فرایندهای طرح شهروند الکترونیک است.
    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرج، ارتقای سطح کیفی خدمات را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان باید در راس امور کاری سازمان‌های خدمات رسان قرار گیرد، گفت: سازمان تاکسیرانی نیز به عنوان یکی از سازمان‌های حمل و نقل عمومی که طی روز بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد، باید نسبت به اجرای طرح‌های کارآمد رفاهی سرآمد باشد.
    وی، ارتقاء سطح خدمات رسانی به رانندگان تاکسی را از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان معرفی کرد و افزود: رفاه تاکسیرانان می‌تواند میزان خدمات رسانی به شهروندان و مسافران را به نحو مطلوبی افزایش دهد.
    اسکندری در پایان یادآور شد: این طرح تا پایان سال جاری تمام تاکسیرانان را تحت پوشش خدماتی قرار می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو