فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل استاندارد استان همدان عنوان کرد:

۱۴۰۸ تاکسی دوگانه سوز در همدان بازرسی شد

عصر خودرو : مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: در سه ماه نخست امسال با مشارکت تاکسیران های همدان یک هزار و ۴۰۸ مورد بازرسی از خودروهای دوگانه سوز عمومی انجام شد.

۱۴۰۸ تاکسی دوگانه سوز در همدان بازرسی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، فرهاد تیموری با اشاره به تامین اعتبار صورت گرفته، گفت: در سه ماه نخست امسال با مشارکت تاکسیران های همدان یک هزار و 408 مورد بازرسی از خودروهای دوگانه سوز عمومی انجام شد.

    مدیر کل استاندارد استان همدان با اعلام اینکه 946 مورد از تاکسی های مورد بازرسی فاقد عیوب تاثیر گذار و بدون خطر بوده اند، افزود: همچنین تعداد 475 خودرو تاکسی دارای آسیب سطح دو بوده و به منظور تست های بیشتر معرفی شدند و پنج خودرو نیز در آسیب سطح سه قرار داشتند که برای تعویض کپسول و برطرف کردن کامل نواقص آنها اقدام شد.

    تیموری با بیان اینکه استاندارد باید به عنوان حلقه رابط میان مردم و مسئولین نقش خود را ایفا کند، اظهار داشت: با رعایت استانداردها مردم و مسئولین می توانند همدل و همزبان شوند و اینگونه نیز شعار امسال تحقق یابد.

    وی گفت: در مدت سه ماهه نخست امسال هشت فقره پرونده استاندارد صادر و 41 فقره پرونده نیز تمدید شده است.

    مدیر کل استاندارد استان از صدور 157 گواهینامه صادراتی برای پنج هزار و 600 تن کشمش و پسته در شهرستان ملایر به ارزش 16 میلیون دلار در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: همچنین در مدت زمان یاد شده 50 مورد بازرسی از آسانسور اداره ها و دستگاه های عمومی از جمله بیمارستان ها صورت گرفته که متاسفانه همه موارد مورد بازرسی دارای نقص های فنی بوده اند.

    تیموری به شش هزار بازرسی در بازار از ابتدای سال تاکنون اشاره و عنوان کرد: در این بازرسی ها، 196 مورد توقیف کالا و 62 مورد اعلام جرم واحد صنفی به دلیل عرضه کالای غیراستاندارد صورت گرفته و 134 پرونده نیز در حال بازرسی است.

    مدیر کل استاندارد استان همدان با اشاره به بازرسی از 43 کالایی که درج برچسب انرژی به روی آنها اجباری است، گفت: هشت مورد مغایرت گرید در بازرسی از این نوع کالاها وجود داشت.

    تیموری همچنین به طرح بازرسی از بازار در ماه رمضان اشاره و عنوان کرد:تاکنون 125 مورد بازرسی از اقلام پرمصرف در ماه رمضان از جمله روغن، خرما، لبنیات، زعفران و غیره بررسی انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو