فونیکسریمکسبهتام

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

فرصت ۲ماهه برای ثبت اطلاعات حوزه حمل‌و‌نقل در سامانه سبا

توجه ویژه وزارت راه به یکپارچگی اطلاعات

عصر خودرو : وزیر راه و شهرسازی دستور داد که همه سازمان‌های زیرگروه وزارت راه و شهرسازی تا دو ماه دیگر اطلاعات خود را در سامانه سبا وارد کنند.

فرصت ۲ماهه برای ثبت اطلاعات حوزه حمل‌و‌نقل در سامانه سبا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس آخوندی در نوزدهمین نشست شورای برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی اطلاعات سامانه سبا با اشاره به ضرورت تکمیل فوری اطلاعات سامانه سبا توسط تمامی بخش‌های زیرگروه این وزارتخانه، گفت: شرکت‌ها و سازمان‌هایی که سیستم ندارند، نسبت به ورود اطلاعات سیستم و به‌روز کردن آن در سامانه سبا اقدام و مابقی که دارای سیستم مشابه هستند، با لینک شدن به سامانه سبا اطلاعات خود را به‌صورت سیستمی در سامانه درج و به‌روز کنند.
    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیتی که سامانه سبا در اطلاع‌رسانی شفاف‌ و روند انجام طرح و پروژه‌ها دارد، اظهار کرد: با همکاری سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و زیرگروه وزارت راه و شهرسازی ظرف مدت یک‌سال می‌توان نسبت به رفع مشکلات احتمالی و تکمیل سامانه اقدام کرد. اطلاعات طرح‌ها و پروژه‌های تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته وزارت راه و شهرسازی ظرف مدت دو ماه در سامانه سبا قرار می‌گیرد.
    در ادامه نشست، امیر امینی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد و حمل‌ونقل که مسئولیت برگزاری این نشست را برعهده داشت، گفت: سامانه سبا پوسته پوششی در سامانه دستگاه‌ها و سازمان‌ها محسوب می‌شود که این امکان را برای تمامی سازمان‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی ایجاد می‌کند تا اطلاعات و طرح‌های خود را به‌همراه اسناد به‌گونه‌ای شفاف و روشن در این سامانه قرار دهند.
    معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل افزود: باتوجه به لحاظ کردن فرایندهای ابلاغ اعتبار، تخصیص و پرداخت در سامانه سبا گردش مالی حوزه ستادی و ادارات کل استانی از داخل سامانه به‌صورت شفاف قابل رصد کردن است و این آمادگی وجود دارد که این فرایندها به سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه نیز تسری یابد. باتوجه به پیاده‌سازی این فرایندها، ابلاغ اعتبار و تخصیص بودجه و محاسبه مطالبات پیمانکاران در سال‌جاری از طریق سامانه سبا انجام خواهد شد.
    امینی تأکید کرد: ارتباط با همه سازمان‌ها و ارایه اطلاعات از سوی سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های وابسته این امکان را فراهم می‌کند تا یکپارچگی در سطح وزارتخانه ایجاد شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو