فونیکسریمکسبهتام

بی احتیاطی راننده تانکر حامل مواد شیمیایی در سنندج حادثه آفرید

عصر خودرو- صبح امروز تانکر حامل مواد شیمیایی در کمربندی دکتر حسینی سنندج به دلیل بی احتیاطی راننده دچار حادثه و منجر به کشته شدن یک نفر شد.

بی احتیاطی راننده تانکر حامل مواد شیمیایی در سنندج حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رئیس پلیس راهور کردستان در خصوص علت این حادثه و نحوه وقوع آن به خبرنگار مهر گفت: تانکر حامل مواد شیمیایی که مبدا حرکت آن از عراق و مقصد آن هم پتروشیمی استان مرکزی بوده است صبح امروز ساعت 7 و 10 دقیقه در سنندج دچار حادثه شد.

    مجید فصیحی عنوان کرد: این خودرو با ورود به بلوار دکتر حسینی می بایست با دنده سنگین حرکت می کرد که اینگونه نبوده و راننده با دنده سبک در حال رانندگی بوده است.

    وی اظهارداشت: براساس گفته های شاهدان این حادثه راننده اقدام به بوق زدن و چراغ زدن های متوالی به دلیل سرعت گرفتن خودرو و عدم توانایی اش در کنترل خودرو کرده است.

    وی ادامه داد: این خودرو در ابتدا به گاردریل بلوار برخورد کرده ودرنهایت با دیوار بتنی پارک مولوی سنندج برخورد می کند و  همین باعث می شود شاگرد راننده از شیشه خودرو به زیر آن پرت شود.

    رئیس پلیس راهور کردستان بیان کرد: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است و بعد از انتقال خودرو به پارکینگ توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج هم به خبرنگار مهر گفت: از همان ابتدای وقوع حادثه اکیپ های آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و خوشبختانه آتش سوزی رخ نداد.

    مرتضی سنندجی بیان کرد: هم اکنون در حال بیرون آوردن جنازه شاگرد این راننده از زیر کامیون هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط