فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین امنیت جاده‌ها در تعطیلات عید فطر

عصر خودرو: رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی پلیس‌راه این استان برای تأمین امنیت جاده‌ها در تعطیلات عید فطر خبر داد.

آمادگی پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین امنیت جاده‌ها در تعطیلات عید فطر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، منوچهر سیاهپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تردد مسافرین و گردشگران در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به صورت گسترده در ایام تعطیل اظهار کرد: به همین منظور تدابیر لازم برای برقراری امنیت در جاده‌های استان اندیشیده شده است.

    این فرمانده انتظامی افزود: به همین منظور اکیپ‌های پلیس در نقاط محتلف استان و به خصوص در این ایام در مناطق سردسیری مشغول به انجام وظیفه خواهند بود.

    سیاهپور با بیان اینکه بیشتر مسافران در تعطیلات عید فطر مناطق سردسیری از جمله یاسوج و شهرستان دنا را مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، افزود: به همین منظور بیشتر توجه خود را معطوف محورهای این دو منطقه کرده‌ایم هر چند که از سایر محورها و برقراری امنیت در آن‌ها غافل نخواهیم شد.

    وی در ادامه با بیان این که هنوز محورهای استان تا رسیدن به نقطه استاندارد فاصله دارند، تصریح کرد: یاسوج مرکز استان هنوز در نزدیکترین نقاط مانند تنگ کناره نقاط حادثه‌خیزی دارد که زیبنده استان نیست.

    رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به همین منظور باید حداقل ورودی شهرهای ما هر چه سریعتر از وضعیت فعلی خارج شود چرا که بیشتر تصادفات در ورودی و خروجی شهرها اتفاق می‌افتد.

    سیاهپور در پایان با اشاره به اینکه علاوه بر راه‌ها و وضعیتی که اکنون محورهای ارتباطی استان دارند رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی هم یکی دیگر از مشکلاتی است که برخی رانندگان در محورهای استان نسبت به رعایت آن اهمال می‌کنند از مسافرین و همچنین هم‌استانی‌ها درخواست کرد به دلیل مشکلات راه‌های ارتباطی و وجود برخی نقاط حادثه‌خیز و تردد بیش از حد، احتیاط کامل و رعایت دستورات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه قرار دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو