فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا پایان تعطیلات عید فطر

عصر خودرو: فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه از پیش‌بینی ترافیک سنگین به سمت جاده منتهی به استان مازندران در ساعات آتی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا پایان تعطیلات عید سعید فطر در این محور خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا پایان تعطیلات عید فطر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی نیک‌روش دقایقی پیش با اشاره به وضع ترافیکی در محور فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک به سمت استان مازندران سنگین و به سمت پایتخت روان است.

    وی افزود: در ساعت‌های آتی امروز به علت تعطیلی اداره‌ها و آغاز تعطیلات آخر هفته، محور فیروزکوه پرحجم خواهد شد و ترافیک سنگین به سمت استان مازندران پیش‌بینی می‌شود.

    فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور تصریح کرد: از ساعت 6 صبح امروز تردد تریلر و کامیون‌ در محور فیروزکوه ممنوع شد و این محدودیت تا صبح روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

    نیک‌روش با بیان اینکه تاکنون اتفاق خاصی در جاده‌ها به وقوع نپیوسته است، ادامه داد: نیروهای پلیس در جاده‌ها اصلی و فرعی حضور دارند تا اتفاقی برای مسافران رخ ندهد؛ همچنین 14 دوربین ثبت تخلف در محور فیروزکوه فعال است که تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند.

    وی توصیه کرد: رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های مأموران پلیس نیز توجه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط