فونیکسریمکسبهتام

اولویت پلیس سلامت تردد در جاده ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر است

عصر خودرو: رییس پلیس راه البرز ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اولویت پلیس را سلامت تردد و عبور ومرور در این تعطیلات ذکرکرد.

اولویت پلیس سلامت تردد در جاده ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا اکبری افزود: با توجه به افزایش سفر و روزهای تعطیل پیش رو پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در جاده های این استان مستقر شده است.

    اکبری گفت: برخورد قانونی با سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و راست، حرکات مارپیچ، حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها و آزادراه ها از موارد پیش بینی شده است که پلیس به طور جدی با آنها برخورد می کند.

    به گفته وی دراجرای این طرح با ناوگان مسافربری اتوبوس و مینی بوس و سواری که مرتکب تخلف شوند نیز برخوردقاطع می شود.

    وی خاطرنشان کرد: بر این اساس نمره منفی این رانندگان، انجام تست مواد مخدر، الکل و روان گردان ها، ساعات مجاز رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی راننده و سرنشینان بطور دقیق کنترل خواهد شد.

    رییس پلیس راه البرز گفت: با بهره گیری از سیستم های هوشمند تمامی امکانات و اختیارات قانونی با تخلفات حادثه ساز برخورد بدون اغماض برخورد می شود .

    وی بیان داشت: پلیس راه استان البرز ازتمامی اختیارات برای کاهش تصادفات جاده ای استفاده می کند و وظیفه دارد با حضور فعال درمعابر ، اعمال قانون را برای کاهش تخلف، همچنین ایمنی تردد را برقرارکند.

    این مسوول افزود: در24ساعت گذشته 68خودرو و 34 موتورسیکلت متخلف درجاده های استان البرز توقیف شد .

    اکبری همچنین اظهار امیدواری کرد: با همکاری خوب مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی کردن در کشور باشیم.

    استان البرز دارای یکهزارو 500 کیلومتر آزادراه ، راههای اصلی ، فرعی و روستایی است و درمسیر تردد خودروهای 14 استان کشور قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط