فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ و‌ نقل البرز:

تابلوهای مسیرنمای گرافیکی در محورهای مواصلاتی البرز فعال است‌

عصر خودرو: مدیرکل حمل‌ و‌ نقل و پایانه‌های البرز با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید فطر برای مسافران پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است گفت: تابلوهای مسیرنمای گرافیکی و سامانه تعیین مدت زمان سفر در محورهای مواصلاتی فعال است.

تابلوهای مسیرنمای گرافیکی در محورهای مواصلاتی البرز فعال است‌
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، قاسم باقری با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات عید سعید فطر برای مسافران پیش‌بینی‌های لازم  انجام شده است، اظهار داشت: تقاضای فوق‌العاده‌ای برای حمل و نقل جاده‌ای از طرف مردم و مسافران در این مدت صورت نگرفته است.
    وی با تاکید بر اینکه مرکز مدیریت راه‌های استان البرز در این ایام در حالت آماده باش است، افزود: تابلوهای "وی.ام.اس" برای اطلاع‌رسانی به مردم و مسافرانی که از مسیر جاده‌های استان البرز عبور می‌کنند، فعال هستند.
    باقری با بیان اینکه این امر برای آگاهی مردم از وضعیت ترافیک جاده و محورهای مواصلاتی است، خاطرنشان کرد: تابلوی مسیرنمای گرافیکی در محورهای مواصلاتی البرز و سامانه تعیین مدت زمان سفر در محور کرج -چالوس نصب شده و فعال هستند.
    مدیرکل حمل‌و‌نقل البرز با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای آماده‌باش جرثقیل در صورت بروز حوادث نیز انجام شده است، تصریح کرد: امداد خودرو نیز در این ایام در حالت آماده باش قرار دارد.
    وی با بیان اینکه اپلیکیشنی تحت عنوان "نرم‌افزار موبایلی 141 " برای اعلام وضعیت ترافیکی جاده‌ها در سایت سازمان راهداری "www.‌Rmto.ir" قرار داده شده است، گفت: با نصب این نرم‌افزار بر روی تلفن‌های همراه مسافران در جریان وضعیت ترافیکی قرار می‌گیرند.
    باقری با بیان اینکه در صورت روان بودن وضعیت راه‌ها مسیر درداین اپلیکیشن به رنگ سبز، ترافیک نیمه سنگین زرد و ترافیک سنگین به رنگ قرمز نمایش داده می‌شود، عنوان کرد: برخی از پرسنل اداره‌کل حمل‌ونقل پایانه‌ها در این ایام نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط