فونیکسریمکسبهتام

احداث جایگاههای سوخت در کشور به صرفه نیست

بیش از یک میلیارد لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی در کارتهای سوخت

عصر خودرو: رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه تا کنون ۴۰ درصد از بنزین ۷۰۰ تومانی از زمان ابلاغ تک‌نرخی به مصرف رسیده است گفت: هم اکنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر بنزین در کارتهای سوخت باقیمانده است.

بیش از یک میلیارد لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی در کارتهای سوخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیژن حاج محمدرضا در خصوص میزان بنزین700 تومانی باقیمانده در کارت های سوخت گفت: قبل از اعلام تک نرخی شدن قیمت سوخت حدود 2 میلیارد و 400 میلیون لیتر بنزین 700 تومانی در کارتهای سوخت باقی‌مانده بود.

    وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک میلیارد و 700 میلیون لیتر در کارتهای سوخت باقیمانده است گفت: تا کنون حدود 35 تا 40 درصد از مقادیری که بعنوان ذخیره در کارت‌ها باقی مانده بود تحویل داده شده و 60 درصد نیز باقی مانده است که خودروها به مرور سوخت گیری می کنند.

    وی افزود: در حال حاضر بیشتر خودروها از بنزین آزاد استفاده می کنند هرچه به شهریور نزدیک‌تر می شویم کارت جایگاهداران طرفداری بیشتری پیدا کرده است.

    رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با انتقاد از ارائه مجوز برای احداث جایگاههای سوخت در کشور اظهار داشت: هم‌اکنون اکثر جایگاهها در فاصله 30یا 45 کیلیومتر احداث شده که مقرون به صرفه اقتصادی نیست بایستی در اعطای مجوز تمام جوانب از جمله فاصله جایگاه با جایگاه دیگر توجیه‌پذیری اقتصادی و سایر موارد بررسی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط