فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

آماده‌باش کامل نیروهای پلیس راه در محورهای ارتباطی استان تهران

عصر خودرو: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از آماده‌باش کامل نیروهای پلیس راه در محورهای ارتباطی استان تهران خبر داد.

آماده‌باش کامل نیروهای پلیس راه در محورهای ارتباطی استان تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهران کرانیان در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در نخستین روز آغاز تعطیلات، تردد در محور بزرگراهی فیروزکوه نیمه سنگین بود و آمد و شد در این محور از آزادراه تهران - پردیس به‌صورت نیمه سنگین، در کمربندی حدفاصل انتهای آزادراه تهران - پردیس تا دماوند به علت ورود خودروها به شهر گیلاوند و کندی عبور و مرور در این شهر سنگین گزارش و این ترافیک بعد از شهر دماوند، نیمه سنگین شده بود.

    وی افزود: ترافیک در محور هراز در حوزه شرق استان تهران نیمه سنگین و همچنین تردد در محور امام رضا(ع) پرشمار اما به روانی انجام می‌شد و امروز اوضاع در محورها خوب بوده و ترافیک روان است.
    کرانیان در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورها اظهار داشت: در محور فیروزکوه، تردد کامیون و تریلر و در محور هراز کامیون و کامیونت تا بامداد روز دوشنبه ممنوع است.

    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: این محدودیت برای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز در محور هراز اعمال می‌شود و این خودروها می‌توانند از محور جایگزین و بزرگراهی فیروزکوه تردد کنند.
    وی افزود: خوشبختانه تاکنون حادثه سنگینی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است و برای اینکه این روند ادامه داشته باشد، به رانندگان توصیه می‌کنیم که با توجه به شلوغی جاده که پیش‌بینی می‌شود تا بامداد فردا ادامه داشته باشد، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری و با آرامش رانندگی کنند.
    کرانیان ادامه داد: رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی، سبقت از راست و شانه خاکی به‌ویژه در جاده‌های آزادراهی و بزرگراهی که دارای جداکننده میانی هستند، پرهیز کنند.
    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص آمادگی پلیس در ایام تعطیل نیز گفت: در آمادگی کامل به سر می‌بریم و تمام همکاران در جاده حضور دارند؛ همچنین نیروهای کمکی نیز از استان و ناجا برای این ایام در محورها مستقر هستند و همه نیروها بسیج شده‌اند تا مسافران سفری ایمنی را داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو