فونیکسریمکسبهتام

رولزرویس ریث ۲۰۱۵؛ کوپه اشرافی دو رگه

عصر خودرو: رولزرویس ریث جدید به یک پیشرانه تویین توربوشارژ ۶.۶ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی با فناوری تزریق مستقیم سوخت مجهز شده که توانایی تولید ۶۲۴ اسب بخار نیرو و ۵۹۰ پوندفوت گشتاور در دور موتور ۱,۵۰۰ را دارد.

رولزرویس ریث ۲۰۱۵؛ کوپه اشرافی دو رگه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، هنگامی که پشت فرمان یک رولزرویس قرار می گیرید، این خودرو تنها شما را به مقصد مورد نظرتان نمی رساند، بلکه کاری می کند تا در مرکز صحنه و کانون توجه قرار بگیرید. البته برای بهره مندی از چنین جایگاهی باید قیمت هنگفت خودروهای رولزرویس و هزینه های بالای نگهداری و تعمیر آنها را نیز پرداخت کنید.

کوپه دو در و چهار سرنشینه رولزرویس ریث 2015 از قانون "سِر هنری رویس" که می گوید "بهترینه موجود را گرفته و آن را بهتر کن." و با نظر "چارلز رولز"، شریک تجاری رویس، که می گوید "هنگامی که این بهترین وجود ندارد، آن را طراحی کن." پیروی می کند.

رولزرویس ریث جدید به یک پیشرانه تویین توربوشارژ 6.6 لیتری 12 سیلندر خورجینی با فناوری تزریق مستقیم سوخت مجهز شده که توانایی تولید 624 اسب بخار نیرو و 590 پوندفوت گشتاور در دور موتور 1,500 را دارد. این قدرتمندترین رولزرویس معرفی شده تاکنون است. ریث می تواند در 4.4 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت رسانده و پیش از فعال شدن محدود کننده سرعت الکتریکی به بیشینه سرعت 250 کیلومتر در ساعت دست یابد.

پیشرانه 12 سیلندر خورجینی آلمانی رولزرویس ریث با سیستم انتقال نیرو هشت سرعته ZF که از کمک ماهواره ای سود می برد، همراهی می شود. این جعبه دنده از فناوری جی‌پی‌اس برای "خواندن جاده" بر اساس مشاهدات و نقشه های ماهواره ای و سپس انتخاب دنده مناسب در هر لحظه استفاده می کند. تعویض دنده این خودرو به قدری نرم و بی صدا صورت می گیرد که آن را احساس نمی کنید.

رولزرویس ریث از پلتفرم مشترک با رولزرویس گوست و ب‌ام‌و سری 7 سدان بهره می برد. این کوپه اشرافی دو رگه آلمانی انگلیسی از سیستم تعلیق جناغی دوبل در جلو و چند اتصالی در عقب بهره می برد که در ترکیب با فنرها و ضربه گیرهای پویا به طور مداوم شرایط خودرو را تنظیم می کنند تا بهترین کیفیت سواری فراهم شود.

از جمله رقبای مستقیم رولزرویس ریث 2015 در بازار می توان به بنتلی کانتیننتال جی‌تی، بنتلی مولسان، بنتلی فلایینگ اسپر، مرسدس بنز S600 میباخ و مرسدس بنز S کلاس کوپه اشاره کرد. این خودرو برچسب قیمت پایه 294 هزار دلاری را یدک می کشد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو