فونیکسریمکسبهتام

لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد

عصر خودو: کمپانی لکسوس با کار بر روی یک RC-F سفارشی، کاری کرده که این خودرو هماهنگ با ضربان قلب راننده بدرخشد. لکسوس از این کانسپت به عنوان «اولین خودرو با ضربان قلب» یاد می‎کند.

لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸:۰۰
  • لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد
  • لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه ، ساختار پیچیده‌ای پشت این درخشش و روشنایی وجود دارد. برای آنهایی که با این تکنولوژی آشنا نیستند باید گفت این خودرو با رنگ مخصوص  پر از مواد فسفوروسنت پوشیده است که وقتی جریان برق به آن وصل می‌شود شروع به تابش می‌کنند.برای اینکه نور بدنه این خودرو هماهنگ با ضربان قلب راننده روشن شود، راننده باید یک سنسور مخصوص را به تن کند. پانل‌های بدنه که به یک مدار وصل هستند اطلاعات بیومتریک فرستاده شده توسط سنسور را می‌گیرند و با هر ضربان قلب راننده شروع به تابش می‌کنند.

مسئولان لکسوس گفته‌اند که این کار فقط برای این انجام شده تا همه بفهمند که رانندگی با RC-F تا چه اندازه می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

ساخت کامل این خودرو 6 ماه طول می‌کشد و هم اکنون فقط یک کانسپت است، پس انتظار نداشته باشید که به زودی چنین خودرویی را در خیابان‌های شهرتان ببینید.کمپانی از سه راننده حرفه‌ای برای تست این کانسپت استفاده کرد. شما می‌توانید از سایت http://www.youtube.com/embed/Q3N7BOLDR5w تابش این خودرو با ضربان قلب راننده را مشاهده کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط