فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت پارس خودرو:

استراتژی گروه سایپا براساس سرمایه گذاری مشترک با شرکای خارجی است

عصر خودرو: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا شرکت پارس خودرو را شرکتی با توانمندی بالا دانست که می تواند کمک موثری در جهت حرکت و دستیابی به اهداف گروه سایپا داشته باشد.

استراتژی گروه سایپا براساس سرمایه گذاری مشترک با شرکای خارجی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازسایپا نیوز، دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا از شرکت پارس خودرو بازدید کردند.

    جمالی در جلسه ای که قبل از بازدید از خطوط تولید بامدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت پارس خودرو داشت گفت: شرکت پارس خودرو جزو شرکت های با توانمندی بالای گروه است و علی رغم اینکه در سال های اخیر با توجه به مشکلات ایجاد شده در فضای کسب و کار شرایط مساعدی نداشته است ولی هیچگاه به عنوان یک شرکت سربار در گروه مطرح نشده است.

    وی افزود: بزرگترین سرمایه گروه نیروهای انسانی آن است و همواره در این شرایط سخت سعی شد که با همپوشانی مشکلات شرکت ها در حفظ این ثروت ارزشمند تلاش شود و لذا در بهره گیری و استفاده از توان تخصصی این نیروها نهایت استفاده را خواهیم کرد.

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: نگاه هیات مدیره گروه سایپا نیز به شرکت پارس خودرو بسیار مثبت است و این شرکت دارای پتانسیل بالا در تولید و عرضه محصولات خوب و با کیفیت می باشد و با وجودی که در شرایط و بحران های مالی ایجاد شده چندین بار پیشنهادهای بسیار خوبی برای فروش سهام شرکت پارس خودرو مطرح شد همواره با مقاومت هیات مدیره گروه سایپا در  این موضوع روبرو بود.

    وی افزود: این شرکت با پتانسیل خوبی که دارد می تواند به گروه سایپا کمک کند و امیدوارم با پتانسیل بالایی که در این شرکت قدیمی و کیفی ساز وجود دارد و اعتبار برندی که از گذشته کسب کرده همراه با تجهیزات و امکانات موجود در آن و توانمندی و تخصص نیروی انسانی توام با مدیران متعهد و کاربلد بتواند در جهت پیشبرد اهداف گروه بیش از پیش حرکت کند.

    جمالی خاطر نشان کرد: انتظار بنده از شرکت پارس خودرو در شرایط موجود این است که از فضایی که در گذشته ایجاد شده خارج شوند و در همکاری با شرکای خارجی نگاه جدیدی دنبال کنند. چرا که در حال حاضر شرایط تغییر کرده و دیگر همانند سال های گذشته مجبور به پذیرش شرایط شرکت های خارجی به عنوان یک مونتاژکار صرف نیستیم و در مذاکرات و انجام همکاری های جدید باید نظرات و درخواست های ما مد نظر قرار گیرد.

    وی افزود: دست یابی به برنامه جهش تامین و تولید که در بدترین شرایط مالی شرکت سایپا مطرح شد نشان دهنده این موضوع است که گروه دارای توانمندی بالایی است و اجازه نخواهد داد که در شرایط نامساعد مالی عملکرد آنها دچار خدشه شود. چراکه در همین شرایط توانستیم تولید گروه سایپا را ظرف مدت دو ماه از 1300 به 2000 دستگاه برسانیم.

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: استراتژی گروه سایپا بر اساس سرمایه گذاری مشترک با شرکای خارجی است و این شرکت ها باید برای استفاده از بازار ایران دانش فنی روز را به کشور وارد کنند و شرکت پارس خودرو در این زمینه با تکیه بر اعتبار و سابقه درخشان همکاری اعتبار بیشتری دارد و برند آن نیز برای مردم قابل اعتماد است.

    در این مراسم مهندس ناصر آقامحمدی- مدیر عامل شرکت پارس خودرو نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت گفت: تمامی مدیران این شرکت در تلاشند تا به عنوان عضوی از گروه سایپا در راستای سیاست های مصوب اعضای هیات مدیره گروه حرکت کنند و برنامه جهش تامین و تولید را خیلی جدی دنبال می کنند.

    وی افزود: امیدوارم بتوانیم این سیاست ها را به درستی تبیین کرده و نقش محول شده در گروه به این شرکت را به نحو احسن اجرا کنیم و باعث کسب آبرو برای صنعت خودروی کشور در چارچوب برنامه های گروه سایپا باشیم.

    گفتنی است پس از این جلسه، مدیر عامل گروه و هیات همراه از خطوط تولید شرکت پارس خودرو و سالن های تولیدی گروه رنو و گروه برلیانس بازدید کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو