فونیکسریمکسبهتام

ام وی ام S۱۱۰ ، سمفونی زندگی

عصر خودرو: دنیای صنعتی امروز به سرعت در حال تغییر می باشد و ازدیاد جمعیت، شلوغی و آلودگی همه و همگی مشکلاتی هستند که در کنار پیشرفت روز افزون تکنولوژی برای جامعه بشری به وجود آمده است. کلان شهرهای شلوغ با جمعیت متراکم و تردد زیاد، تعداد زیاد و سایل نقلیه و افزایش میل استفاده از وسیله نقلیه شخصی و در نهایت مصرف بی رویه منابع طبیعی و آلودگی هوا ، همه همه دلایلی هستند تا سبک جدیدی از وسایل نقلیه پدید آیند.

ام وی ام S۱۱۰ ، سمفونی زندگی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، خودروهای شهری ، با کیفیت و امنیت و امکانات مناسب، طراحی پویا و شاد و مصرف کم ، مناسب برای زندگی مدرن امروزی ، برای افرادی که به فکر رفت و آمد سریع و استفاده بهینه از زمان و هزینه هستند پدید آمدند تا زندگی را سهل تر نمایند . در ابتدا بسیاری از افراد گمان می کردند که این خودروها به دلیل ظاهر کوچک خود نا امن و غیر قابل اعتماد هستند که گذر زمان و پیشرفت های تکنولوژی این ایده را در مورد خودروهای شهری باطل نمود و امروزه نمونه های کاملا ایمن از اینگونه خودروها تولید می گردند.
    یکی از این خودروهای مدرن که به زودی میهمان جاده های کشورمان خواهد بود ، ام وی ام  S110 می باشد ، یک خودروی زیبا ، سرشار از حس زندگی و گویا فلسفه تولید اینگونه از خودروها در این محصول که به دست توانای هنرمندان ایتالیائی طراحی گشته به خوبی رعایت گردیده.
    با ملاقات این مهمان تازه وارد به راستی حس زندگی و شادی در انسان جاری می گردد ، خودرو دارای ساختار بدنه قوی و محکمی می باشد چراکه مهندسان آن به مقوله ایمنی توجه ویژه ایی داشته اند و همین امر حس اعتماد شما را
    افزایش می دهد . موتور مدرن و پر قدرت 70 اسبی آن نوید دهنده یک رانندگی لذت بخش و قدرت متناسب با جثه این هاچ بک دوست داشتنی می دهد ونا خود آگاه شما همیشه خود را در حال رانندگی در یک جاده سبز و خرم تصور
    می کنید چراکه آنقدر کم مصرف و تمیز می باشد  که به راستی دوستدار محیط زیست می باشد.بازار خودرو کشور بی صبرانه منتظر ورود و استقبال چنین خودروهای مدرن و زیبا که بیانگر سبک جدید زندگی هستندمی باشد.
    شرکت مدیران خودرو نیز در صدد است تا در فاز نخست این هاچ بک زیبا را با موتور بنزینی و در آینده نمونه برقی آن را وارد بازار نماید. با توجه به خاص بودن این محصول در این سگمنت بازار ایران و شنیده ها حکایت از قیمت مناسب
    زیر 30 میلیون تومان برای این محصول می نماید.  امکانات رفاهی ، آپشن های متنوع در 2 تیپ استاندارد و فول آپشن قیمت مناسب و همچنین شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو  می تواند آنرا به انتخابی ایده آل برای کلیه اقشار جامعه علی الخصوص نسل جوان و بانوان  بدل نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو