فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

توزیع سوخت یورو ۴ در اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت

عصر خودرو : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: توزیع سوخت یورو ۴ در اصفهان در سه ماهه نخست سال جاری با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی روبرو بوده است.

توزیع سوخت یورو ۴ در اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حمید ظهرابی پیش از ظهر دوشنبه در کارگروه کنترل کیفی هوای اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر توزیع سوخت یورو 4 در اصفهان بین 10 تا 15 درصد کاهش داشته است، افزود: بر این اساس در صورت مشاهده هرگونه مشکل، پالایشگاه اصفهان باید پاسخگوی این وضعیت باشد.

    وی با اشاره به اینکه توزیع و نظارت بر کیفیت سوخت یورو 4 در محدوده 50 کیلومتری شهر اصفهان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: بر اساس نظارت‌های صورت گرفته با همکاری اداره کل محیط زیست استان و دانشگاه صنعتی اصفهان کیفیت سوخت یورو 4 اصفهان در سه ماهه نخست سال جاری مناسب بوده است.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در ادامه در خصوص تشکیل کمیته معاینه فنی خودروها نیز گفت: در سال گذشته 53 مورد و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 11 مرکز معاینه فنی خودروها مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

    وی اضافه کرد: از این تعداد واحد معاینه فنی، به 15 واحد اخطار داده شده که یک مورد از آنها به صورت کامل تعطیل شده است.

    ظهرابی اضافه کرد: فرهنگسازی در قالب استفاده از ظرفیت مدارس برای کاهش آلاینده‌های شهر اصفهان نیز در دستور کار محیط زیست استان اصفهان قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط