فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۱۴۵»

چرا تولیدکنندگان بنزین یورو ۴ بدقولی می‌کنند؟

عصر خودرو : مدیر کل ستاد بحران استانداری خوزستان گفت: تولیدکنندگان حوزه نفت متعهد شدند که بنزین یورو ۴ که با محیط زیست سازگاری دارد را از خرداد امسال توزیع کنند اما متاسفانه تاکنون تولیدی صورت نگرفته است.

چرا تولیدکنندگان بنزین یورو ۴ بدقولی می‌کنند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، هاشم بالدی در خصوص توزیع بنزین یورو 4 در استان اظهار کرد: تولیدکنندگان پیش از این متعهد شده بودند که از اسفندماه سال 93 بنزین یورو 4 را تولید کنند اما به تعویق افتاد و موعد دوم نیز سر رسید اما باز هم از توزیع خبری نشد.

    وی افزود: به دلیل طولانی شدن پروسه تولید و توزیع فرآورده‌های نفتی یورو 4 مقرر شد این موضوع در کارگروه‌های آلودگی هوا جهت بررسی بیشتر مطرح شود. ابتدا به دنبال این بودیم که این نوع بنزین را از استان‌های تولید کننده وارد استان کنیم اما شرکت پالایشگاه نفت آبادان متعهد شد تا آن را تولید و به شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی جهت توزیع بدهد.

    بالدی تصریح کرد: به نظر می‌رسد مشکل عدم تولید فرآورده‌های نفتی یورو چهار به دلیل نبود امکانات و تجهیزات است که باید از خارج از کشور تامین شود. البته با حل شدن مشکل تحریم‌ها به زودی تولید صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط