فونیکسریمکسبهتام

سازمان شهرداری ها و دهداری های کشور برگزار می کند؛

آگهی مناقصه عمومی خرید ۱۰۰ دستگاه خودرو آتش نشانی

عصر خودرو : سازمان شهرداری ها و دهداری های کشور مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید تعداد ۱۰۰ دستگاه خودروی آتش نشانی نیمه سنگین برگزار می کند.

آگهی مناقصه عمومی خرید ۱۰۰ دستگاه خودرو آتش نشانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در نظر دارد تعداد 100 دستگاه خودرو آتش نشانی نیمه سنگین را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای از تولید کنندگان داخلی خریداری کند. متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت اسناد مناقصه از ساعت 8 و30 دقیقه مورخ چهاردهم مرداد ماه سال 94 لغایت ساعت 16 مورخ نوزدهم مرداد ماه سال 94 با در دست داشتن معرفی نامه با ذکر موضوع مناقصه به نشانی: تهران -خیابان کارگر شمالی- بالاتراز بلوار کشاورز- نبش کوچه میر- ساختمان مرکزی -طبقه 5- دبیر خانه کمیسیون مناقصات مراجعه کرده و پیشنهادهای خود را پس از آخرین مهلت دریافت اسناد تا ساعت 16 روز سی و یکم مرداد ماه سال 94 به شرحی که در اسناد مناقصه قید شده است، به دبیرخانه محرمانه اداره کل حراست ساختمان در طبقه 7 نشانی فوق تحویل دهند.
    همچنین اعلام می شود مشخصات فنی و سایر شرایط مناقصه در اسناد مناقصه منتشر  می گردد.
    گفتنی است، پیشنهادهای مالی  در تاریخ نهم شهریور ماه سال 94 در سالن جلسات، طبقه 4 ساختمان مرکزی گشوده خواهد شد ساعت جلسه با دعوت نامه اطلاع رسانی می شود.
    به همین ترتیب، تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 10 میلیارد ریال است و مطابق ماده 7 آیین نامه تضمین برای معاملات دولتی مورد قبول خواهد بود که در اسناد مناقصه نیز مشخص شده است.
    همچنین برای مشاهده شرایط مناقصه به پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور به نشانی  www.iets.mporg.ir    ویا سایت سازمان به نشانی www.imo.org.ir    مراجعه کنید برای شرکت دراین مناقصه، دریافت اسناد مناقصه از سازمان با ارائه معرفی نامه کتبی الزامی است.
    در ضمن، سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه است و هنگام انعقاد قرارداد اخذ می شود. همچنین ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف تعیین شده این سازمان است.
    لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 63901301 تماس حاصل کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو