فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۶۰ درصدی قاچاق سوخت از خراسان رضوی

بنزین یورو ۴ در مشهد توزیع نمی‌شود

عصر خودرو: مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون به دلیل توقف تولید در پالایشگاه‌ها، بنزین یورو ۴ در مشهد توزیع نمی‌شود.

بنزین یورو ۴ در مشهد توزیع نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدمهدی قرائی ظهر امروز در نشست خبری که در محل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فرآورده‌های نفتی مورد نیاز استان نظیر بنزین معمولی، بنزین یورو 4، نفت‌گاز معمولی و نفت‌گاز یورو 4 به صورت مستمر از خط لوله‌های 20 اینچی تهران به مشهد تامین می‌شود.

    وی با اشاره به افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همجوار به ویژه افغانستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 16 میلیون و 530 هزار لیتر فرآورده نفتی به افغانستان صادر شده و 15 هزار خانوار مرزنشین از این طریق منتفع شدند.

    مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه با توزیع نفت‌گاز با نرخ مصوب در بین تعاونی‌های مرزنشین، 60 درصد قاچاق سوخت به افغانستان از استان خراسان رضوی کاهش یافته است.

    قرائی عنوان کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال، 460 هزار و 280 لیتر بنزین در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

    وی با بیان اینکه در این مدت 24 هزار و 526 لیتر نفت سفید هم توزیع شده که با کاهش 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 16 هزار و 203 تن گاز مایع توزیع شده که با 7 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده است.

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال هم 41 میلیون و 940 هزار لیتر نفت‌گاز یورو 4 و 80 میلیون و 949 هزار لیتر بنزین یورو 4 در سطح شهر مشهد توزیع شده است.

    وی اظهار داشت: از ابتدای تیرماه تاکنون به دلیل توقف تولید در پالایشگاه‌ها، بنزین یورو 4 در مشهد توزیع نمی‌شود که امیدواریم با توسعه پالایشگاه‌های نفتی و آغاز تولید بنزین یورو 4 شاهد توزیع مجدد این بنزین در مشهد باشیم.

    قرائی خاطرنشان کرد: روزانه 100 هزار خودرو  به طور متوسط در 68 جایگاه CNG روزانه یک میلیون و 400 هزار مترمکعب سوخت‌گیری CNG می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو