فونیکسریمکسبهتام

چاره‌اندیشی برای فروش بیشتر اف ۱۵۰

عصر خودرو : فورد موتور در پی کمبود تولید قطعات شرکت تامین کننده کنونی‌اش، یک شرکت قطعه ساز دیگر را برای فراهم کردن فریمهای فولادی برای پیکاپ پرفروش اف ۱۵۰ استخدام کرد تا پاسخگویی بهتری به تقاضا داشته باشد.

چاره‌اندیشی برای فروش بیشتر اف ۱۵۰
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، این خودروساز به دلیل اینکه شرکت قطعه سازی مکزیکی متالسا قادر به تولید فریمهای کافی برای تامین روند کنونی تولید اف 150 نیست، دچار مشکل شده است.

    منابع آگاه به وال استریت ژورنال اظهار کردند: فورد برای پر کردن این خلا به شرکت قطعه سازی تاور اینترنشنال روی آورده تا فریمهای بیشتری بسازد که انتظار می‌رود تا اکتبر آماده شوند.

    در این بین این خودروساز فریمهای آماده را به جای حمل ریلی که ارزان‌تر است، با کامیون به کارخانه‌هایش ارسال می‌کند تا آنها را سریعتر برساند.

    فورد به دلیل نبود فریم کافی ناچار شده اضافه کار برنامه ریزی شده را لغو کند و گاهی با انتظار کارگران کارخانه برای دریافت فریمهای بیشتر، فعالیت خط مونتاژ در شیفت کاری معمولی به طور موقت متوقف می‌شود.

    این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که انتظار دارد اف 150 تا پایان سه ماهه سوم امسال به طور کامل موجود باشد.

    تاور اینترنشنال که برای ون اکونولاین فورد هم فریم تولید می‌کند، درباره این گزارش اظهارنظر نکرد.

    مدل جدید فورد اف 150 که با بدنه آلومینیومی به جای فولادی در اواخر سال 2014 به بازار عرضه شد، به دقت مورد توجه وال استریت قرار دارد زیرا فروش این مدل سهم قابل توجهی از سود فورد را تشکیل می‌دهد.

    اما همچنانکه فورد تولید اف 150 را افزایش می‌دهد، موجودی اندک این خودرو برای عرضه، به سهم بازارش لطمه زده و درآمدش را کاهش داده و فرصت پیشرفت بیشتری به رقیبانی مانند جنرال موتورز و فیات کرایسلر اتوموبیل داده است.

    فورد اف 150 پرفروش‌ترین مدل صنعت خودرو از دهه 1970 بوده است. این خودرو مدتها با پنلهای فولادی ساخته می‌شد اما فورد سرانجام برای مدل بازطراحی شده 2015 از آلومینیوم استفاده کرد.

    این اقدام که برای سبک‌تر شدن وزن خودرو و کاهش مصرف سوخت آن صورت گرفت، پرریسک و هزینه بوده است. فریم خودرو از جنس فولاد است که استاندارد صنعت خودرو برای مدلهای پیکاپ است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو