فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپاخزر :

سایپا خزر عامل اشتغال و توسعه در استان مازندران است

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت سایپا خزر گفت: ۱۰۰ درصد سهام شرکت سایپا خزر صرفاً متعلق به شرکت سایپا یدک بوده و هیچ شخص خاصی در این شرکت سهامدار و ذینفع نیست.

سایپا خزر عامل اشتغال و توسعه در استان مازندران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مهندس علی فلاح مدیر عامل شرکت سایپا خزر با  اشاره به تاسیس شرکت در راستای بسط و گسترش صنعت خودرو در سه استان مازندران، گیلان و گلستان گفت: شرکت سایپا خزر با اسم سایپا شمال در سال1384 به منظور تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا با سرمایه گذاری صد درصدی سایپایدک در شهرستان قائم شهر در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع شروع به فعالیت کرد.

    وی تصریح کرد: با آغاز فعالیت شرکت سایپا خزر فرصت های جدید شغلی برای مردم منطقه فراهم شد.

    فلاح افزود: این شهرستان در گذشته در زمینه صنعت نساجی پررونق بوده است که متاسفانه در سالیان گذشته با افول روبرو شد، لذا در شرایط کنونی فعالیت شرکت سایپاخزر برای ساکنین این منطقه یک فرصت اشتغال زایی مناسب محسوب می شود.

    وی گفت: در حال حاضر تعداد 100 نفر در شرکت سایپا خزر مشغول فعالیت هستند و همچنین به صورت غیر مستقیم ظرفیت های شغلی جدیدی را در سطح استان به وجود آورده است.

    مدیرعامل شرکت سایپاخزر خاطر نشان کرد: شرکت سایپا خزر در چهار بخش تولید، بازرگانی، خودروهای فرسوده و خدمات جانبی نظیر نصب مخزن CNG، جمع آوری داغی قطعات، طرح و اجراء و آموزش فنی، مشغول به فعالیت است.

    وی اظهار کرد: تولید قطعات پلیمری و روکش های اول و دوم صندلی به سفارش سایپا آذین و ستکو در شرکت سایپا خزر موجب فعالیت و اشتغال 40 نفر در این بخش ها شده است.

    فلاح گفت: شرکت سایپا خزر به عنوان یکی از مراکز مهم جمع آوری و بازیافت خودروهای فرسوده در استان مازندران با صدور گواهی اسقاط و تنظیم قرارداد با شرکت های خودروساز مثل پارس خودرو از خروج ارز از کشور برای واردات خودرو جلوگیری کرده است.

    وی بیان کرد:  شرکت سایپا خزر بیش از 20 هزار مخزن CNGدر سطح استان مازندران بر روی خودروهای شخصی و عمومی نصب کرده است، لذا جهت پیشگیری از بروز هر گونه مشکل در مخزن CNG  مشتریان،برای اولین بار در شمال کشور و در آینده ای نزدیک، تست ادواری سیستم سوخت رسانی و مخزن CNGدر شرکت سایپا خزر راه اندازی خواهد شد، که علاوه بر افزایش ضریب امنیت جانی و آرامش روانی مشتریان، زمینه اشتغال جوانان بیشتری را فراهم خواهد کرد.

    وی به برگزاری کلاسهای آموزشی برای نمایندگی های استان مازندران اشاره کرد و افزود: در گذشته شبکه نمایندگی جهت کسب آموزش های دوره ای به مرکز سایپا یدک در تهران مراجعه می کردند، ولی در حال حاضر این دوره ها توسط نیروهای فنی و آموزش دیده شرکت سایپا خزر صورت می گیرد.

    وی در مورد نقش واحد طرح و برنامه در شرکت سایپا خزر گفت: این واحدکلیه مراحل برنامه ریزی، کنترل اجرایی پروژه ها،تدوین و تحلیل سیستم ها و روش ها، امور قراردادها و اصلاح و بهبود فرایندها را به صورت مدون و جامع انجام می دهد.

    وی خاطر نشان کرد: انتقال مرکز خودرو های فرسوده از سایت شرکت سایپا خزر در مرکز به سایت شرکت در شهرک صنعتی رستم کلا، بازیافت آهن قراضه و شمش ریزی، ایجاد دفتر فرعی بیمه، حمل ریلی خودروهای گروه سایپا به مازندران و گلستان، تولید قطعات یدکی شامل: ترمز ABS،واتر پمپ، تسمه تایم،تسمه دینام و نیز توزیع قطعات آپشن از برنامه های در دست بررسی و اجراء شرکت می باشد.

    فلاح تبدیل شدن شرکت سایپا خزر به مگادیلر (سایپا یدک کوچک)در استان های شمالی را از اهداف و برنامه های گروه خودروسازی سایپا دانست و افزود:اهداف و برنامه های استراتژیک شرکت سایپا خزر به عنوان نقشه راه و سند راهبردی از طرف شرکت سایپا یدک در حال بررسی و اجرا می باشد.

    وی در پایان تصریح کرد: 100 درصد سهام شرکت سایپا خزر  متعلق به شرکت سایپا یدک می باشد و هیچ شخص خاصی در این شرکت ذینفع نمی باشد، لذا با حمایت مدیران ارشد گروه خودرو سازی سایپا و حمایت ویژه مدیرعامل محترم سایپا یدک و مسئولان استان مازندران، فرصت های شغلی مناسبی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد و در آیندهای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این صنعت و صنایع وابسته در استانهای شمالی خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو