فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۴ (۳۳)

برنامه گسترده سایپا یدک برای بالا بردن کیفیت خدمات

عصر خودرو : مدیرعامل سایپایدک با اشاره به برنامه‌های تدوین شده برای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش سایپا در سال جاری اظهار داشت: افزایش کیفیت خدمات قطعا رضایت مشتریان را در پی دارد و با توجه به کیفیت تولیدات، برنامه گسترده‌ای را برای بالا بردن کیفیت خدمات در دست انجام داریم.

برنامه گسترده سایپا یدک برای بالا بردن کیفیت خدمات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مصطفی وحیدزاده همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته در مشهد با بیان این مطلب افزود: مقوله خدمات پس از فروش نقش موثری در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا بر عهده دارد لذا باید با اراده‌ای استوار، کیفیت خدماتی را که به مشتریان ارائه می‌شود افزایش دهیم تا به سهم خود به وظایفمان در تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت عمل نماییم.

    مدیرعامل سایپایدک توجه به مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنان با احترام کامل در کنار افزایش کیفیت خدمات را یکی از اولویت‌های سایپایدک دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم نیازهای مشتری را بهتر بشناسیم باید ارتباط با شبکه نمایندگی‌ها را بیشتر کنیم. در واقع در سایه این ارتباط گسترده و نزدیک است که می‌توان نیازهای مشتری را شناخت و بر اساس آن اقدام کرد. حضور در نمایشگاه های خودرو نیز فرصتی برای ما فراهم می‌کند تا ارتباط بیشتری با مشتریانمان برقرار کنیم و از نظرات آنها درباره کیفیت و تنوع خدمات آگاه شویم.

    وحیدزاده با اشاره به راه‌اندازی رسمی باشگاه مشتریان سایپا در روزهای آینده، ادامه داد: مشتریان گروه سایپا می‌توانند با عضویت در این باشگاه از مزایای ویژه در دریافت خدمات از نمایندگی‌ها برخوردار شوند که جزییات آن در روزهای آینده به تفصیل اعلام خواهد شد.

    مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: سایپا یدک با تکیه بر دانش فنی شبکه نمایندگی‌ها و برخورداری از دانش روز تعمیر و نگهداری خودروها، رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای پارس خودرو را کسب کرده و با توجه به کیفیت تولیدات گروه سایپا، کسب این موفقیت وظیفه ما را در خدمت رسانی به مشتریان سنگین تر می‌کند.

    وی راه اندازی مرکز خدمات تخصصی  گیربکس اتوماتیک را یکی دیگر از اقدامات سایپایدک در راستای افزایش رضایت مشتری دانست و گفت: این مرکز با بهره‌ مندی از فضای مناسب و تجهیزات مدرن و به روز دنیا و همچنین کارکنان آموزش دیده، از توانایی انجام تعمیرات تمام گیربکس‌های اتوماتیک خودروهای گروه سایپا برخوردار است. و مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس سایپایدک تنها مرکز تخصصی در نوع خود در داخل کشور می‌باشد به طوری که هیچ یک از خودروسازان داخلی برنامه عملیاتی مدونی در این خصوص پیش بینی نکرده‌اند.

    مدیرعامل سایپایدک افزود: حفظ منافع مادی مشتریان و جلوگیری از وارد شدن صدمات جانی به آنها برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ از سوی دیگر مشتریان نیز بخاطر جلوگیری از پرداخت هزینه‌های بیشتر ناشی از استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت، باید از قطعات اصلی استفاده نمایند.

    وی در ادامه از مشتریان گروه سایپا خواست به منظور جلوگیری از هر گونه وارد شدن آسیب احتمالی به خودرو، هنگام خرید قطعات یدکی برای اطمینان از اصلی بودن قطعه، از امکان تشخیص اصالت قطعه استفاده نمایند و قطعات اصلی سایپا را با برچسب اطمینان فقط از نمایندگی‌های مجاز و عاملیت‌های فروش قطعه تهیه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو