فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان:

وانت بارهای غیرمجاز شهر همدان جمع آوری می شوند

عصر خودرو: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بابیان اینکه وانت بارهای غیربومی که در شهر کالا می فروشند وضعیت نابسامانی ایجاد کرده اند، گفت:وانت بارهای غیرمجاز شهر همدان جمع آوری می شوند.

وانت بارهای غیرمجاز شهر همدان جمع آوری می شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، کامران گردان شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه چند سالی است که همدان به کلان شهر تبدیل شده و بر روی فرهنگ راهنمایی و رانندگی و نیز فرهنگ شهر نشینی کار می شود، اظهار داشت: تعداد وانت بارهایی که نسبت به فروش کالا در سطح شهر اقدام می کنند افزایش یافته و وجود این وانت بارها زیبنده شهر نیست.

    وی با بیان اینکه پلاک های این وانت بار ها حکایت از غیربومی و غیررسمی بودن آنها دارد، افزود: اگر این معضل برطرف نشود با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به همدان یک نقطه ضعف برای شهرنشینی و فرهنگ همدان محسوب خواهد شد.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه طبق مشاهدات شورای اسلامی و پلیس راهور شهر همدان این وانت بارها وضعیت نابسامانی را در سطح شهر ایجاد کرده اند، گفت: در بلوار آیت الله نجفی، بلوار جانبازان و ابتدای شهرک مدرس این وضعیت به وفور به چشم می خورد.

    گردان افزود: باید گشت مشترکی با حضور کنترل و نظارت، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط با این موضوع در سطح شهر به منظور بررسی معضل وانت بارها تشکیل شود.

    وی همچنین به شناسنامه دار کردن وانت بارها زیر نظر سازمان میادین تره بار شهرستان به عنوان مصوبه دیگر این جلسه اشاره و بیان کرد: با متخلفین در این امر برخورد خواهد شد.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان ایجاد فضای سبز در بلوار آیت الله نجفی را ضروری دانست و گفت: ساماندهی این بلوار از طریق  ایجاد مبلمان شهری و فضای سبز از مصوبه ها خواهد بود.

    گردان ادامه داد: باید کنترل و نظارتی بر فعالیت موتورسازان خیابان شهدا همدان که موجب ایجاد معضلی در این نقطه شهر شده اند، صورت گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط