فونیکسریمکسبهتام

از امروز به مدت ۲ روز

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در سنندج برپا شد

عصر خودرو: نمایشگاه خودروهای کلاسیک به مدت ۲ روز در محل نمایشگاه بین‌المللی استان کردستان در شهر سنندح برپا شد.

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در سنندج برپا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مسئول برپایی نمایشگاه صبح امروز در مراسم افتتاحیه اظهار داشت: هم اکنون بیش از 80 خودرو داخلی و خارجی از شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه به نمایش عمومی درآمده است.

    بهمن قربانی عنوان کرد: خودروهای به نمایش در آمده در این نمایشگاه یا خیلی قدیمی هستند و یا اینکه موارد خاص و نادری هستند که دیگر مجال تولید پیدا نکرده و منحصر به فرد به شمار می‌آیند.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت دو روز تا 30 مرداد ماه برپا است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 لغایت 22 از خوردهای کلاسیک به نمایش درآمده بازدید به عمل آورند.

    قربانی با اشاره به اینکه قدیمی‌ترین خودرو عرضه شده در نمایشگاه مربوط به یکی از ساکنان قدیمی شهر سنندج است، افزود: خودرو مذکور مربوط به شرکت فولکس واگن است که در سال 1339 خریداری و وارد شهر سنندج شده است.

    مسئول برپایی نمایشگاه عنوان کرد: در این نمایشگاه خوردهایی کلاسیک و قدیمی مربوط به شرکت‌های معتبر و شناخته شده‌ای از جمله بنر، شورلت، جگوار، فیات، بلیزر، تویوتا، پژو و فورتانوس و همچین شرکت ایران خودرو به نمایش در آمده است.

    وی با بیان اینکه مسئولان استان کردستان حمایتی از برپایی این نمایشگاه به عمل نیاورده‌اند، گفت: برخی سازمان‌ها و ارگان‌ها با وجود مکاتبات و پیگیری‌های بسیار حمایتی از برپایی این نمایشگاه به عمل نیاوردند و این امر موجب دلسردی متولیان برپایی نمایشگاه شده است.

    قربانی هزینه حضور در نمایشگاه را برای علاقمندان تنها 50 هزار ریال ذکر کرد و افزود: 4 سال پیش نمایشگاهی با همین عنوان و تنها با نمایش 19 ماشین توسط یک فرد غیر بومی برپا شد که هزینه بلیط آن 150 هزار ریال بوده است.

    مسئول برپایی نمایشگاه اضافه کرد: حضور در این نمایشگاه برای علاقمندان به خودرو بسیار جالب بوده و توصیه می‌کنم در زمان برپایی نمایشگاه در این مکان حضور پیدا کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو