فونیکسریمکسبهتام

ورود اولین تاکسی‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی

عصر خودرو : معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار تهران از ورود اولین تاکسی‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد و گفت: این تاکسی‌ها هم اکنون در خط فرودگاه مهرآباد مشغول به کار شده‌اند.

ورود اولین تاکسی‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به مدل اولین سری تاکسی‌های هیبریدی پایتخت ادامه داد: مدل این تاکسی‌ها تویوتا کمری است. البته شرکت‌های بزرگ خودروسازی خارجی هم اکنون مترصد این هستند تا محصولات خود را در زمینه خودروهای هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران معرفی و عرضه کنند.

    وی با اشاره به حمایت مدیریت شهری تهران از واردکنندگان و خریداران تاکسی‌های هیبریدی بیان کرد: خوشبختانه با تدابیر شهردار تهران و شورای شهر یک نظام حمایتی برای وارد کنندگان و همچنین خریداران تاکسی‌های هیبریدی در نظر گرفته‌ایم تا با این حمایت‌ها سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش خودروهای پاک تشویق شوند.

    تشکری هاشمی یادآور شد: خودروهای خارجی‌ که بتوانند استانداردهای یورو 5 را کسب و از انرژی پاک استفاده کنند می‌توانند وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تهران شده و از تسهیلات تشویقی مدیریت شهری بهره‌مند شوند.

    معاون شهردار تهران درباره قیمت بالای خودروهای هیبریدی تاکید کرد: قبول داریم که قیمت این خودروها بالاتر از خودروهای بی‌‌کیفیت داخلی است اما همانطور که به آن نیز اشاره کردم، مدیریت شهری با استفاده از نظام‌های تشویقی براساس مصوبات شورا و بودجه سال 94 شهرداری تهران از خریداران و سرمایه‌گذاران این قبیل خودروها حمایت می‌کنیم.

    وی همچنین درباره فرسوده بودن ناوگان تاکسیرانی شهر تهران نیز یادآور شد: برای بهبود وضعیت تاکسی‌های شهر تهران نیز برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر داریم. هم اکنون با چند خودروساز در حال مذاکره هستیم تا تمامی تاکسی‌های پیکان را از چرخه خدمات تاکسیرانی شهر تهران خارج کنیم که تا  پایان سال 94 دیگر هیچ تاکسی پیکان در شهر تهران دیده نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو