فونیکسریمکسبهتام

بازدید معاون امور تعاون وزیر کار از تعاونی خدمات خودرویی

عصر خودرو: معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعتی پیش با حضور در یک تعاونی در حوزه حمل‌ونقل و مسافر که خدمات آنلاین ارائه می‌دهد، بازدید کرد.

بازدید معاون امور تعاون وزیر کار از تعاونی خدمات خودرویی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سیدحمید کلانتری معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در تعاونی همیار اول در حوزه سامانه هوشمند خودکنترلی و مدیریت قوانین راهنمایی و رانندگی در جریان فعالیت‌های این تعاونی قرار گرفت.

    در این دیدار لطفی‌نژاد مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا ناطقی مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارتخانه و سایر مسئولان حضور داشتند.

    در جریان این نشست جواد رضوی یکی از مسئولان این شرکت تعاونی با بیان اینکه دریافت و کنترل گواهینامه توسط سامانه و جلوگیری از حرکت خودرو بدون گواهینامه معتبر از جمله ویژگی‌های سامانه هوشمند خودکنترلی است، اظهار داشت: تطبیق اثرانگشت راننده خودرو با گواهینامه ارائه شده به سامانه برای تشخیص هویت راننده، ممانعت از حرکت خودروهای بدون بیمه شخص ثالث با دریافت و استعلام توسط سامانه از دیگر ویژگی‌های این سامانه هوشمند است.

    وی افزود: نظارت بر اجرای روان‌سازی ترافیک جهت کاهش زمان سفر و کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا توسط خودروها از جمله دیگر امکانات این سامانه است.

    این مقام مسئول در شرکت تعاونی درباره سامانه تصریح کرد: سامانه هوشمند خودکنترلی و مدیریت قوانین راهنمایی و رانندگی برای ایجاد بستری نو و مطمئن در ناوگان حمل‌ونقل عمومی و با اتکا به توان مدیران داخلی و تکنولوژی‌های روز دنیا راه‌اندازی شده است که مدیریت یکپارچه ناوگان حمل‌ونقل کشور از جمله جاده‌ای، شهری، ریلی، هوایی و دریایی از جمله آنان است.

    بر اساس این گزارش، کلانتری معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در جریان این نشست با تأکید براینکه این سامانه می‌تواند در ارتقای سطح رفاه جامعه و دسترسی مردم نقش اساسی داشته باشد، اظهار داشت: روزانه تکنولوژی‌های جدیدی وارد بازار می‌شوند که این تکنولوژی هم با استفاده از فناوری‌های روز ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور را متحول می‌کند.

    معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین تأکید کرد: تعاونی‌ها باید کار جدیدی در کشور آغاز کنند به طوری که اکثریت مردم با  استفاده از این بخش کارهای خود را انجام دهند.

    کلانتری همچنین در پایان نشست و توضیحات مسئولان تعاونی از مجموعه مورد اشاره بازدید و در جریان نحوه ارائه خدمات آن قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو