فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای تهران تاکید کرد:

آمادگی کامل پایانه‌های پایتخت برای دور آخر سفرهای تابستانی

عصر خودرو : سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران برای ارائه خدمات موردنیاز شهروندان مسافر در آخرین دور سفرهای تابستانی از آمادگی کامل برخوردار است.

آمادگی کامل پایانه‌های پایتخت برای دور آخر سفرهای تابستانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سیدحسین حسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، با بیان‌ این‌که در فاصله زمانی اندکی که تا بازگشایی مدارس باقی مانده است، پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایانی فصل تابستان، شمار مسافران در پایانه‌های مسافری تهران به‌نحو چشمگیری افزایش یابد، ‌افزود: سازمان پایانه‌ها برای این منظور برنامه‌های خاصی از جمله نظارت مستمر بر وضعیت بهداشت و نحوه ارائه خدمات را در غرفه‌های خدماتی به اجرا درآورده و هماهنگی لازم برای خدمات‌رسانی بیشتر به مسافران با وزارت راه، شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری فعال و ارگان‌های مربوط به سفر انجام شده است.

    حسینی‌نژاد با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود روزهای پیش رو، یکی از پرترددترین ایام سال باشد، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در روزهای پیش رو بیش از 3میلیون سفر در پایانه‌های چهارگانه تهران انجام شود؛ با وجود این، با تمهیداتی که پیش‌بینی شده هیچ گونه نگرانی برای تهیه بلیت و مسافرت شهروندان وجود نخواهد داشت و همه امکانات و تجهیزات، از وسیله نقلیه گرفته تا غرفه‌های خدماتی با تمام ظرفیت در خدمت مسافران خواهند بود.

    حسینی‌نژاد گفت: نمایندگان سازمان در این مدت به‌منظور حفظ تندرستی، آسایش و رفاه مسافران، بر عملکرد شرکت‌های مسافربری از لحاظ تأمین ناوگان کمکی، اطلاع‌رسانی درخصوص مسافرت با وسیله نقلیه عمومی، پیش‌فروش بلیت و درصورت لزوم افزایش ساعت کار پایانه‌های مسافری، بلیت‌فروشی و خدمت‌رسانی به مسافران نظارت کامل و دقیق‌تری خواهند داشت.

    وی با تاکید بر اهمیت رعایت مسائل ایمنی و فنی اتوبوس‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته از قبیل معاینه فنی اتوبوس‌ها و تدوین برنامه‌های ویژه آموزشی و سلامت برای رانندگان و هماهنگی با پلیس راهور، مشکلی در زمینه ایمنی نخواهیم داشت.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌ها گفت: برای تامین ایمنی بیشتر و آرامش خیال مسافران، مرکز معاینه فنی اتوبوس‌ها در پایانه مسافری غرب، آماده ارائه خدمت و رفع نواقص فنی خودروهاست؛ ضمن این‌که مسائل فنی همه اتوبوس‌ها پیش از حرکت توسط کارشناسان خبره کنترل  و از رفت‌وآمد اتوبوس‌های دارای نقص فنی، جلوگیری می‌شود.

    حسینی‌نژاد تصریح کرد: همه واحدهای خدماتی سازمان پایانه‌ها از جمله اتاق مادروکودک، سالن انتظار، اتاق مطالعه و کتابخانه ها، ایستگاه‌های مطالعه، همچنین امکانات ورزشی در پایانه‌های چهارگانه تهران در خدمت شهروندان مسافر هستند.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‏سوارهای شهرداری تهران با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات و برنامه‌ریزی مناسب برای سفرها از شهروندانی که در این ایام قصد سفر دارند خواست از تهیه بلیت از دلالان مسافر و سوار شدن به اتوبوس‌های متفرقه در خارج از پایانه‌های مسافری خودداری کنند؛ چراکه در صورت رخداد هر حادثه احتمالی، از خدمات بیمه بهره‌مند نخواهند شد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو