فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت خبر داد:

ستاد سوخت تعهدی برای جایگزینی خودروهای فرسوده ندارد

عصر خودرو: سخنگوی ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت گفت: این ستاد هیچ تعهدی مبنی برجایگزینی خودروهای نو و جدید به متقاضیان خودروهای فرسوده نداده و در قبال خودرو پول پرداخت می‌کند.

ستاد سوخت تعهدی برای جایگزینی خودروهای فرسوده ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا جمشیدیان در خصوص اسقاط خودروهای فرسوده گفت: از سال 90 خودروهای فرسوده توسط ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت اسقاط شده و این ستاد هیچ تعهدی مبنی برجایگزینی خودروهای نو و جدید به متقاضیان خودروهای فرسوده نداده است.

    وی تصریح کرد: از سال 90 به بعد خودرویی نداشتیم که بعد از اسقاط‌ شدن خودروی جدید جایگزین شود تنها بعضی از شرکتهای خصوصی از طریق منابع خودشان خودرو جدید تحویل داده‌اند که هیچ ارتباطی به ستاد حمل و نقل سوخت ندارد.

    سخنگوی ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت تاکید کرد: کسانی که بعد از اسقاط خود موفق به دریافت پول خود نشده‌اند قطعا در فرایند اجرایی پرونده  مشکل دارند و گرنه تمام افرادی که خودروشان را اسقاط کرده‌اند ستاد به آنها وجه پرداخت نموده است.

    جمشیدیان خاطرنشان کرد: وجه زمانی پرداخت می‌شود که تمام مراحل اسقاط را طی نماید همچنین تاییدیه‌های مختلف نیروی انتظامی و ناجا را گرفته باشد بنابراین دارندگان خودروهای فرسوده در صورت بروز مشکل در پرونده به معاونت نوسازی ناوگان ستاد حمل‌و‌نقل سوخت مراجعه کنند تا مشکلات آنها برطرف شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط