فونیکسریمکسبهتام

باجایگزینی CNG انجام شد

صرفه جویی بیش از ٧٦ میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل

عصر خودرو : مصرف بیش از ٧٦ میلیون مترمکعب گازطبیعی فشرده(سی ان جی) در پنج ماه نخست امسال،موجب صرفه جویی همین مقدار بنزین شده است.

صرفه جویی بیش از ٧٦ میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با بیان این که در این بازه زمانی بیش از ٧٦میلیون و ٧۰۰ هزار مترمکعب سی ان جی مصرف شده است، افزود: استفاده این مقدار سی ان جی صرفه جویی نزدیک به ٧٧ میلیون لیتر بنزین را رقم زده است.

    محمود آقا محمدیان تصریح کرد: مصرف این سوخت پاک (سی ان جی) ١٥٥روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال،٦,٢ درصد افزایش داشته است.

    وی مصرف سی ان جی پنج ماه نخست پارسال منطقه اردبیل را بیش از ٧٢ میلیون و ٢١٥ هزار مترمکعب اعلام کرد.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، همچنین با بیان این که مصرف این سوخت پاک در مردادماه امسال نزدیک به ١٧ میلیون و ٥٨ هزار مترمکعب بود،این میزان مصرف را بالاترین رکورد مصرف استان اردبیل در تاریخ استفاده از سی ان جی عنوان کرد.

    آقامحمدیان درباره جایگاههای سی ان جی استان اردبیل نیز گفت: در هفته دولت امسال دو جایگاه سی ان جی در مرکز استان و شهرستان فیروزآباد کوثر به بهره برداری رسید و هم اکنون شمار جایگاههای عرضه کننده سوخت پاک استان اردبیل به ٥۰ باب رسیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط