فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۱۸۵»

آبان ماه آخرین مهلت استفاده از سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی اعلام شد

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت استفاده از سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروها آبان امسال به پایان می رسد.

آبان ماه آخرین مهلت استفاده از سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، اسدالله طاهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای آذر امسال طرح تک نرخی شدن نرخ بنزین به طور کامل اجرا خواهد شد.
    وی با اشاره به چند برابر قیمت بودن بنزین در کشورهای همسایه و تلاش سودجویان برای قاچاق آن، اظهار کرد: این طرح از خروج بنزین قاچاق پیشگیری می کند.
    طاهری بدون اشاره به میزان مصرف بنزین در پنج ماهه نخست امسال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان افزایش مصرف بنزین این استان در پنج ماهه گذشته دو برابر نرم کشوری بوده است.
    طاهری افزود: مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است در حالی که افزایش بنزین در کشور سه و نیم درصد بوده است.
    وی با یادآوری افزایش نیافتن مصرف گاز در جایگاه های سی ان جی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد:مصرف گاز سی ان جی به دلیل پاک و ارزان قیمت بودن از بهترین نوع سوخت خودروست که رسانه های ارتباط جمعی برای نهادینه شدن مصرف آن تلاش بیشتری کنند.
    وی از کاهش مصرف نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق روستایی دلیل اصلی این امر بوده است.
    مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 110 نفتکش کار سوخت رسانی به انبارهای سوخت مورد نیاز مردم کهگیلویه و بویراحمد را به عهده دارند که با میانگین عمر پنج سال یکی از ناوگان های حمل و نقل سوخت جوان کشور در این بخش است.
    طاهری از اجرای هشت طرح عمرانی برای خدمات رسانی بهتر به مردم برای توزیع سوخت در دولت تدبیر و امید خبر داد.
    وی افزود: مرکز سوختگیری فرودگاه یاسوج،رنگ آمیزی ذخیره گاه های سوخت، ارتقای سیستم تخلیه بار برای کوتاه شدن مدت زمان تخلیه سوخت،ایمن سازی شبکه رایانه ای،ساخت دیوار حفاظتی برای زمان بحران، احداث دیوار حایل در اطراف انبارهای سوخت، ساختمان آتش نشانی و ساختمان اداری این شرکت از جمله پروژه های عمرانی اجرا شده در دو ساله گذشته است.
    کهگیلویه و بویراحمد با حدود 700 هزار نفر جمعیت 52 جایگاه سوخت رسانی خودرویی دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو