فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت:

نتیجه ارزیابی کیفی مدل‌های جدید خودرو به وزارت صنعت ارائه شد

عصر خودرو: مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ارائه نتیجه ارزیابی کیفی خودروها بر اساس مدل جدید به وزارت صنعت خبر داد و گفت: نتیجه این ارزیابی، واقع‌بینانه‌تر و نزدیک‌تر به ارزیابی مشتریان است.

نتیجه ارزیابی کیفی مدل‌های جدید خودرو به وزارت صنعت ارائه شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، اشکان گلپایگانی اظهار داشت: ارزیابی جدید کیفی خودروها مانند مدل قبل، بر اساس دسته‌بندی قیمتی انجام می‌شود، اما با توجه به تغییر موارد مورد نظر، نتیجه آن واقع‌بینانه‌تر و نزدیک‌تر به ارزیابی مشتریان خواهد بود.

    وی تصریح کرد: نتیجه اولیه ارزیابی کیفی خودروها بر اساس مدل جدید تهیه و به وزارت صنعت ارائه شده و از نیمه دوم امسال اعلام عمومی خواهد شد.

    به گفته گلپایگانی، چارچوب مدل ارزیابی کیفی خودروها تغییر کرده و دسته‌بندی صحیح‌تری در این مورد انجام شده است.

    وی افزود: ارزیابی کیفی خودروها بر اساس مدل قبلی نیز همزمان با مدل جدید انجام می‌شود.

    وی در ادامه با اشاره به تغییر مثبت کیفیت اکثر خودروهای تولید داخل، گفت: شیب این تغییرات مثبت بوده است، ولی باید دید تا چه حد توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

    مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیان اینکه شیب مثبت کیفیت خودروها با رضایت مشتریان فاصله دارد، افزود: تولید خودروها باید بر اساس نیاز و توقع مشتریان انجام شود و خودروها به‌روزرسانی شود.

    وی تصریح کرد: به‌ دلیل نوسانات و تغییر کیفیت قطعات مصرفی در خودرو و تغییر تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی، شاهد نوسان کیفیت خودروها هستیم که این مسئله در نتیجه ارزیابی کیفی خودروها به چشم می‌خورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط