فونیکسریمکسبهتام

محور ایلام- مهران حادثه آفرید

عصر خودرو : در ادامه تصادفات متعدد در محور ارتباطی ایلام به مهران بازهم شاهد حادثه مرگبار دیگر در این محور بودیم.

محور ایلام- مهران حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  درحالی‌که محور ارتباطی ایلام به مهران سالهاست به‌عنوان پرحادثه خیزترین محور ارتباطی استان شناخته می‌شود و هر روز شاهد تصادفات دلخراش و مرگباری هستیم، اما بازهم اقدامی از سوی مسئولان در جهت کاهش تصادفات و اصلاح نقاط حادثه‌خیز صورت نمی‌گیرد.

    طی یک ماه گذشته  در چند گزارش به حادثه خیز بودن محورهای ارتباطی استان ایلام به خصوص این محور ایلام به مهران پرداخته است.

    طبق گفته مسئولان پلیس راه استان ایلام، بامداد امروز یک دستگاه کامیون باری با یک دستگاه کامیون سوخت‌رسان در محور ایلام - مهران برخورد کرد و که به مرگ یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر انجامید.

    این حادثه در کیلومتر 30 جاده مهران به ایلام به وقوع پیوسته و بر اساس ارزیابی کارشناس پلیس‌راه انحراف به چپ کامیون علت این حادثه بوده است.

    طی دو هفته گذشته یک دستگاه سمند در منطقه گلان در محور ایلام به مهران واژگون شد که براثر آتش‌سوزی خودرو، متأسفانه هر چهار نفر جان باختند.

    متأسفانه چند روز بعد از این حادثه نیز براثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون در مسیر ارتباطی ایلام - مهران در منطقه مهدی‌آباد سه نفر جان خود را از دست دادند.

    تنها در دو هفته گذشته 11 نفر در جاده مهران - ایلام براثر حوادث رانندگی جان خود را از دست‌ داده‌اند.

    وجود 6 محور حادثه‌خیز در محور ایلام - مهران

    رئیس پلیس‌ راه ایلام در همین رابطه گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد شش نقطه حادثه‌خیز خطرناک در محور ایلام- مهران وجود دارد که رفع نشده‌اند.

    سرهنگ محسن ناصری گفت: 80 درصد محور ایلام – مهران با عرض هفت متری، روزانه پذیرایی تعداد هشت هزار وسیله نقلیه است که مقصد بیشتر آن‌ها پایانه مرزی مهران است .

    وی گفت: از این تعداد خودرو دو هزار وسیله نقلیه سنگین مسئولیت جابجایی و حمل بار و مسافر را در پایانه مرزی مهران بر عهده‌دارند.

    رئیس پلیس‌راه ایلام با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در محور ایلام به مهران، گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد شش6 نقطه حادثه‌خیز خطرناک در این مسیر وجود دارد که مرتفع نشده‌اند و چندین نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز با تابلو مشخص‌شده‌اند.

    ناصری، تردد کامیون‌های عراقی را از دغدغه‌های پلیس در این محور خواند و گفت: این کامیون‌ها که با سرعت‌بالا و پشت سر هم و بدون فاصله در این مسیر تردد دارند یک تهدید بالقوه برای رانندگان دیگر خودروها به شمارمی آیند.

    سرهنگ ناصری با تأکید بر ساماندهی تردد کامیون‌ها در پایانه مرزی مهران گفت: بایستی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این وسایل نقلیه سنگین به‌صورت دسته‌جمعی وارده جاده نشوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو