فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا:

فرهنگ انتقاد پذیری را سرلوحه کار خود قرار می دهیم

عصر خودرو : با حضور معاون وزیرصنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا، سه طرح باشگاه مشتریان سایپا یدک، مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک و تعمیرگاه تخصصی سراتو به طور همزمان در شرکت سایپا یدک افتتاح شد.

فرهنگ انتقاد پذیری را سرلوحه کار خود قرار می دهیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، در این مراسم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: صنعت خودرو در همه کشورها و اقتصادهای دنیا در رشد و توسعه و برنامه ریزی های کلان نقش اساسی دارد و این صنعت به عنوان لوکوموتیو صنایع کشور نقش مهمی در اقتصاد کشور و تولید ناخالص ملی ایفا می کند.

    جمالی خاطر نشان کرد: صنعت خودرو کشور با تمام مشکلاتی که می توان گفت بسیاری از این مشکلات برنامه ریزی شده به این صنعت تحمیل شد  توانست نقش اساسی در اقتصاد و اشتغال کشور داشته باشد.

    وی افزود: بعد از تحریم صنعت نفت دشمنان همان رفتاری که با صنعت نفت کردند با صنعت خودرو نیز کردند که این نشان دهنده آن است که دشمنان به نقش اساسی صنعت خودرو در برنامه ریزی و اقتصاد کشور پی برده بودند و با تحریم این صنعت خواستند ضربه به اقتصاد کشور وارد نمایند .

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفت : شرکت سایپایدک بر اساس وظیفه ذاتی و توانمندی هایی که دارد همچون گذشته که پیشتاز خدمات رسانی به مشتریان بوده باز هم در این برهه حساس باید خدمات سرامد به مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد .

    وی تصریح کرد: گروه سایپا علی رغم تمام مشکلات همه تلاش خود را در سه ماه گذشته برای جبران عقب افتادگی ها به کار گرفته و بررسی های لازم انجام و برنامه های اصلاحی نیز آغاز شده است .

    وی افزود : ارتقای کیفیت ، توسعه محصول و توسعه خدمات پس از فروش از سیاست های اصلی گروه سایپا می باشد که به صورت جدی و به عنوان برنامه اصلی در حال پیگیری است و افتتاح این مراکز در راستای همین برنامه ها می باشد.

    وی خاطر نشان کرد : انتقادات بر ما وارد است و اینجانب به عنوان یک وظیفه و رفتار سازمانی به خاطر تمام مشکلاتی که تا کنون وجود داشته مقابل مردم سر تعظیم فرود آورم و از ملت عزیز و مشتریان گرامی عذرخواهی می کنم .

    وی در پایان تصریح کرد : از تمام همکارانم می خواهم فرهنگ عذرخواهی و انتقاد پذیری را سرلوحه خود قرار دهند و از مشتریان عزیز نیز می خواهم اجازه دهند تا صنعت خودرو که نقش اساسی در اشتغال و تولید ناخالص ملی کشور دارد در فضای  آرامش با همدلی و همکاری مشکلات و نواقص خود را رفع نماید .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو