فونیکسریمکسبهتام

تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی

عصر خودرو: خودروساز آلمانی محصول متفاوتی از اولین نمونه روباز ۴ سرنشین دار با قدرت موتور ۵۵۷ اسب بخار را رونمایی کرده است.

تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰
  • تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی
  • تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی
  • تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی
  • تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محصولات S-Class Coupe مرسدس بنز جزو محبوب ترین و زیباترین خودروهای این کمپانی نام گرفته اند. مشخصات ظاهری و داخلی این خورو باعث شده تا مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. اکنون این کمپانی آلمانی از محصول جدید خود یعنی اس کلاس کابریولت رونمایی کرده است.

محصول جدید بنز  S63 4MATIC کابریولت نامگذاری شده است. محصول جدید از نظر فنی تفاوت زیادی با نمونه کوپه بنز نداشته و به سقف تاشوی پارچه ای مجهز شده که امکان جدیدی را در اختیار سرنشینانش قرار می دهد.
این سقف تاشو باعث شده که قابلیت های جدیدی در این خودرو تعبیه و راحتی بیشتری برای سرنشینان فراهم شود. محصول جدید بنز مجهز به سیستم های گرم کننده گردن AIRSCARF، بادشکن AIRCAP و کنترل دمای کابین داخلی با استفاده از ترموترونیک است.

این خودرو به دلیل برخورداری از سقف تاشو نسبت به مدل کوپه خود با افزایش وزن روبرو شده و در مدت زمان 20 ثانیه به طور کامل باز می شود. در حال حاضر،، تنها نمونه AMG در حال تولید S63 4MATIC است. از  مشخصات فنی این خودرو باید به پیشرانه هشت سیلندری 5.5  لیتری، قدرت 557 اسب بخار و گشتاور 664 پوند فوتی و پیمودن صفر تا صد تنها در مدت 3.9 ثانیه را اشاره کرد.مرسدس بنز  S63 4MATIC کابریولت به طور رسمی در نمایشگاه فرانکفورت معرفی و رونمایی خواهد شد اما هنوز قیمت دقیقی برای این خودرو اعلام نشده است. مرسدس بنز فروش این خودرو را از بهار 2016 میلادی آغاز خواهد کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط