فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه ترافیکی اربعین در پایانه مرزی مهران

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به استان ایلام و حضور در جلسه هماهنگی ستاد برنامه‌ریزی اربعین در پایانه مرزی مهران، از راه‌اندازی قرارگاه ترافیکی قبل از ایام اربعین حسینی در مهران خبر داد.

راه‌اندازی قرارگاه ترافیکی اربعین در پایانه مرزی مهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار داشت: بازدید امروز در راستای پیش بینی تمهیدات ترافیکی در اربعین حسینی و سهولت در حمل و نقل زائران در معابر درون شهری و برون شهری انجام گرفت.

    وی ادامه داد: در این بازدید در خصوص تاکتیک های مناسب برای کاهش مشکلات ترافیکی، راههای دسترسی، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی ویژه ایام اربعین بحث و دستورات لازم صادر شد.

    رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: قرارگاه ترافیکی ویژه اربعین قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی با حضور نیروهای کمکی در مهران مستقر و راه اندازی خواهد شد.

    سردار مهری ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نیروهای کمکی از ناجا در قالب تیم های پیاده خودرویی و موتوری برای پوشش محورهای مواصلاتی در زمان مقرر به استان ایلام و شهرستان مهران اعزام خواهند شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با دستگاهها و سازمان های متولی، گفت: تا ساعاتی دیگر نشستی به همین منظور با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در پایانه مرزی مهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط