فونیکسریمکسبهتام

مدیر فروش سایپا :

۴ پیشنهاد سایپا به ثبت‌نام کنندگان مگان

توقف تولید مگان در ایران دلیل بدقولی سایپا

عصر خودرو : گروه خودروسازی سایپا با اشاره به متوقف شدن تولید مگان در ایران از افرادی که برای این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند خواست برای تعیین تکلیف وضعیت قراردادشان اقدام کنند. سایپا پیشنهاد داده تا این دسته از مشتریان به جای مگان چهار نوع خودرو دیگر را دریافت کنند.

۴ پیشنهاد سایپا به ثبت‌نام کنندگان مگان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز،  مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا در خصوص تعهدات مگان اظهار کرد: از حدود 5 هزار و 500 تعهد مگانی که در سال‌های قبل برای این خودرو ایجاد شده بود تنها حدود 400 مشتری باقی مانده‌اند.

    رضا تقوی افزود: شرکت پارس خودرو در مورد این 5 هزار و 500 نفر با ارائه انواع خودروهای تولیدی و وارداتی در گروه سایپا و قبول هزینه های بسیار سنگین برای تاخیر به وجود آمده حدود 5 هزار و یکصد دستگاه تعهد را ایفا و اکنون تنها 400 مشتری باقی مانده اند که هنوز منتظر تحویل خودرو مگان هستند.

    وی ادامه داد: با این 5 هزار و یکصد مشتری مذاکرات فراوانی از طریق نمایندگان محترم و همچنین امور مشتریان شرکت پارس خودرو انجام پذیرفت و این مشتریان با پذیرش شرایط تحریمی کشور و شرکت پارس خودرو قرارداد خود را به انواع خودروهای گروه سایپا تبدیل کرده‌اند.

    تقوی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز امور مشتریان شرکت پارس خودرو با تک تک این 400 مشتری محترم در تماس است و خواهشمندیم با توجه به اینکه خودرو مگان تولید نمی شود، آن‌ها نسبت به تعیین تکلیف قرارداد خود اقدام کنند.

    وی گفت: آن‌ها می‌توانند خودروهای تندر، پارس تندر، آریو و سراتو را به عنوان خودروی جایگزین انتخاب و دریافت کنند.

     این دسته از مشتریان در آذر ماه سال 91 با پیش‌پرداخت 35 میلیون تومان اقدام به ثبت‌نام مگان 2 هزار سی سی دنده اتوماتیک کرده‌اند و بر اساس قرارداد بنا بود تا سایپا در اردیبهشت ماه سال 92 این خودروها را به قیمت روز آن سال که چیزی در حدود 45 میلیون تومان بود تحویل دهد. حال با گذشته بیش از دو سال با توجه به قطع همکاری رنو با خودروسازان ایران در دولت قبل و حل نشدن مساله تحریم‌ها، تولید مگان در کشور امکان‌پذیر نیست و سایپا مجبور شده تا یا به صورت نقدی خسارت ثبت‌نام کنندگان را دهد یا از آن‌ها بخواهد خودرویی دیگر از محصولات این شرکت را به جای مگان تحویل بگیرند.

    بر اساس گزارش‌های رسیده برخی از ثبت‌نام‌کنندگان معتقدند ضرر و زیان آن‌ها بسیار بالاتر از 35 میلیون تومان است و سایپا هر طور که شده باید خودرو را بر اساس قرارداد به مشتری تحویل دهد.

    این دسته از مشتریان با تنظیم دادخواست‌هایی شکایت خود را به دستگاه قضایی کشور ارائه داده‌اند و منتظر صدور حکم از سوی قاضی هستند.

    قیمت مگان در حال حاضر بیش از 120 میلیون تومان در بازار است و نمایندگی رسمی رنو قصد دارد خودرو جدید فلوئنس که از آن به عنوان نسل جدید مگان یاد می‌شود را وارد بازار ایران کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو