فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار اردبیل در بازدید از غرفه سایپا:

تنوع در قیمت و کیفیت گروه سایپا بی نظیر است

عصر خودرو : معاون استاندار اردبیل گفت: تنوع ظاهری با قیمت های متنوع می تواند پاسخگوی نیاز همشریان و ارگان های مختلف باشد.

تنوع در قیمت و کیفیت گروه سایپا بی نظیر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، اقبال عباسی معاون استاندار اردبیل در حاشیه بازید از غرفه گروه خودرو سازی سایپا گفت: تنوع محصولات در گروه خودرو سازی سایپا بی نظیر است و مردم و ارگان های دولتی می توانند از فرصت استفاده کنند و نسبت به تامین نیاز های خود با توجه به شرایط فروش ویژه نمایشگاهی اقدام به خرید کنند.

    وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل با توجه به  داشتن پتانسیل و ظرفیت تولید محصولات صنعتی، می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران و صاحبان صنایع باشد که علاوه بر اشتغال زایی، دست یابی سهل و آسان به بازار منطقه را برایشان در پی خواهد داشت.

    وی افزود: طی بازدید از غرفه گروه خودرو سازی سایپا صحبت های ضمنی با مدیران ارشد گروه سایپا صورت گرفت تا بتوانیم نیاز کارکنان و ارگان های دولتی خود را با محصولات  گروه خودور سازی سایپا تامین کنیم و مطمئنا تنوع ظاهری و قیمت های متنوع می تواند پاسخگوی  نیاز همشهریان و ارگان های مختلف استان باشد.

    علاوه بر این مهندس عزیزی مدیر کل اقتصادی استانداری اردبیل نیز در بازدید از غرفه گروه سایپا گفت: حمایت از تولید داخلی توسط مردم و مسئولین و تلاش صاحبان صنایع برای ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات، می تواند منجر به رشد قابل توجه در صنعت کشور شود.

    عزیزی به مرز 392 کیلومتری استان اردبیل با کشور های همسایه اشاره کرد و افزود: بستر سرمایه گذاری با هدف تولید صادراتی در استان اردبیل فراهم است و صاحبان سرمایه می توانند از این پتانسیل استفاده کنند.

    گفتنی است ششمین نمایشگاه بین المللی قطعات و خودرو اردبیل از تاریخ 16 الی 20 در این شهر برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط