فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت تردد تاکسی‌های پیکان از ابتدای دی ۹۴

عصر خودرو : مدیرعامل تاکسیرانی تهران از افزوده شدن پژو به خودروهای تحویلی ایران خودرو در روند نوسازی ناوگان تاکسی‌ها خبر داد و افزود: سایت نوسازی به بنا به دلایلی بسته شده بود که مجددا فعال شده است و تاکسی‌های پیکان در اولویت ثبت‌نام برای نوسازی قرار دارند.

ممنوعیت تردد تاکسی‌های پیکان از ابتدای دی ۹۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، میثم مظفر به آغاز مجدد روند نوسازی تاکسی‌ها در تهران اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تا کنون بیش از 4 هزار تاکسی نوسازی شده است که چندی پیش به دلیل عملی نشدن تعهدات قبلی ستاد حمل و نقل سوخت امکان ثبت نام در سایت وجود نداشت؛ اما هم اکنون سایت باز و امکان ثبت نام مجددا فراهم شده است.

    وی از افزوده شدن پژو 405 به خودروهای تحویلی ایران خودرو به عنوان تاکسی خبر داد و افزود: طبق توافق‌های جدید ایران خودرو، مراکز اسقاط و بانک عامل(صادرات) ظرف یک ماه آینده تحویل خودورهای جدید شامل سمندEF7 و پژو اجرایی می شود.

    مظفر تاکسی‌های پیکان را در اولویت نوسازی تهران دانست و تصریح کرد: دارندگان تاکسی پیکان در اولین فرصت ممکن به شرکت های خصوصی تاکسیرانی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران مراجعه و از طریق انها برای تحویل تاکسی پیکان و نوسازی آن اقدام کنند.

    به گفته ی وی براساس مصوبه 2-2 شورای حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به تاریخ ششم دی ماه 93 هیچ یک از تاکسی های پیکان از دی ماه سال 94 مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک نیستند و با همکاری پلیس راهور متوقف خواهند شد.

    از میان 17 هزار تاکسی فرسوده تهران که شامل سمند، پژو ، پراید و هیوندا و ... می شود بیش از 6 هزار و 400 دستگاه تاکسی پیکان در ناوگان تاکسی رانی تهران وجود دارد که در نوبت نوسازی قرار دارند.

    بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، همچنین برای تسهیل در نوسازی تاکسی های فرسوده کل کشور خصوصا تاکسی های کاربراتوری، معافیت تاکسی‌ها از حقوق گمرکی و سود بازرگانی و مجوز یگانه سوز بودن در صورت احراز استاندارد یورو 5 را پیشنهاد داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو