فونیکسریمکسبهتام

ترافیک در محورهای اصلی مازندران نیمه سنگین است

عصر خودرو: فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت : ترافیک در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه در استان مازندران نیمه سنگین است.

ترافیک در محورهای اصلی مازندران نیمه سنگین است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ جعفر محمد نژاد در خصوص وضعیت جاده ها با توجه به ریزش باران گفت : بارندگی به صورت رگباری و مقطعی است و لازم است تا رانندگان با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.
    بارش باران که از روز گذشته در مازندران آغاز شده موجب مسدود شدن موقتی محور کندوان در شب گذشته و همچنین ریزش سنگ در محور هراز شد.
    براثر ریزش سنگ در محور هراز چند دستگاه خودرو آسیب دید و دو نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند.
    هواشناسی مازندران وضعیت هوای استان در دو روز آینده را ابری همراه با رگبار پراکنده باران ، کاهش 4تا 10 درجه ای دمای هوا و مواج شدند دریا پیش بینی کرد.
    پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران را برای تعطیلات پایان هفته 25 تا 28 شهریورماه جاری را اعلام کرد.
    بر اساس این گزارش، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 25 الی ساعت 24 روز جمعه 27 شهریور از محورهای کرج-جالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع می باشد.
    ** محور کرج چالوس
    تردد انواع تریلر وکامیون وکامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع می باشد.
    تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 27 الی ساعت 2 بامداد روز شنبه 28 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17.30 روز جمعه الی ساعت 2 بامداد روز شنبه 28 شهریور از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
    **محور هراز
    تردد کلیه تریلر ها در محور هراز ممنوع می باشد.
    تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه بیست و هفتم الی ساعت 1 بامداد روز شنبه 28 شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده وبا اعلام پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 27 الی ساعت 1 بامداد روز شنبه 28 شهریور از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.
    تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه مورخ های 25 و 26 و 27 شهریور و از ساعت 6 روز شنبه 28 شهریور تا ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 29 شهریور از محورهراز ممنوع می باشد.
    ** محور فیروزکوه
    تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه وجمعه مورخ های 25 و 26 و 27 شهریور از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط