فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه قزوین:

پلیس بدون استراحت در جاده‌ها حضور دارد

عصر خودرو: رئیس پلیس راه استان قزوین از حضور شبانه‌روزی پلیس در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: برای تأمین امنیت و آرامش در جاده‌های استان قزوین پلیس با تمام توان در جاده‌ها حضور دارد.

پلیس بدون استراحت در جاده‌ها حضور دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، بهرام زینلی از ترافیک سنگین روزهای آخر تابستان در جاده‌های استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و تعطیلی عید قربان که در پیش رو است روزهای پرترددی را در محورهای مواصلاتی این استان پیش‌بینی می‌کنیم.

    وی افزود: در این روزها تردد خودروها در جاده‌ها افزایش پیدا کرده و از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و از رانندگی در حالت خواب آلودگی و کسالت خودداری کنند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند، تصریح کرد: آنها همچنین در هنگام رانندگی از مکالمه با تلفن همراه جداً خودداری کرده و از توقف در شانه اضطراری جاده در مواقع غیرضروری خودداری کنند.

    زینلی بیان کرد: رانندگان بعد از دو ساعت رانندگی 15 دقیقه در پارکینگ‌های مجاز توقف و استراحت کرده و از رانندگی در حالت خستگی خودداری کنند.

    این مسئول با بیان اینکه رانندگان ساعت شروع سفر خود را مدیریت کرده و در ساعات شلوغ و پرترافیک وارد جاده‌ها نشوند، اضافه کرد: آنها بازگشت سفر خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه پلیس با رانندگان پرخطر که دو تخلف حادثه‌ساز همزمان داشته باشند، برخورد جدی می‌کند، عنوان کرد: همچنین خودروی این متخلفان به پارکینگ انتقال یافته و گواهینامه آنها توقیف می‌شود.

    زینلی بیان کرد: رانندگان در صورت مشاهده ریزش نزولات آسمانی و تغییر شرایط جوی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از شتاب‌زدگی و عجله در رانندگی خودداری کنند.

    این مسئول تصریح کرد: رانندگان از سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، مکالمه با تلفن همراه هنگام رانندگی، حرکت مارپیچ و نبستن کمربند ایمنی خودداری کنند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: پلیس در صورت مشاهده موارد مشکوک به مصرف الکل و مواد مخدر با توجه به مجهز بودن تمام تیم‌های گشتی در همان مکان فرد را مورد آزمایش قرار داده و در صورت مثبت بودن آزمایش گواهینامه وی 6 ماه توقیف و خودرو وی به پارکینگ منتقل می‌شود.

    زینلی در خصوص وضعیت ترافیک آزادراه‌ها و جاده‌های استان قزوین گفت: آزادراه قزوین ـ کرج هر دو باند رفت و برگشت نیمه سنگین و روان است، باند رفت آزادراه قزوین ـ رشت و آزادراه قزوین ـ زنجان نیمه‌سنگین و روان است و مابقی مسیرها و جاده‌های استان قزوین از ترافیک عادی و روان برخوردارند.

    این مسئول از حضور شبانه‌روزی پلیس در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: برای تأمین امنیت و آرامش در جاده‌های استان قزوین پلیس با تمام توان در جاده‌ها حضور دارد.

    رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه پلیس از توان ادارات دیگر استفاده می‌کند، عنوان کرد: گشت‌زنی با خودروهای شخصی در آزادراه‌ها به صورت نامحسوس برای کنترل نحوه رانندگی رانندگان در دستور کار قرار دارد.

    زینلی با بیان اینکه این روزها در برخی از حوادث رانندگی شاهد آسیب دیدن سرنشین‌های عقب هستیم، خاطرنشان کرد: علت این مهم نبستن کمربند ایمنی است که امیدواریم هموطنان با بستن کمربند ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمن و خوشی را برای تمام سرنشینان خودرو داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو