فونیکسریمکسبهتام

ایمن‌سازی مسیر عبور عابران پیاده

افزایش ۴۰ درصدی اعمال قانون موتورسیکلت‌های متخلف

عصر خودرو: فرمانده راهور شهرستان قم گفت: ایمن‌سازی فضا برای تردد عابرین پیاده و ساماندهی موتورسیکلت‌ها باید در اولویت کاری قرار گیرد و نسبت به این موضوع همواره اهتمام داشته باشیم.

افزایش ۴۰ درصدی اعمال قانون موتورسیکلت‌های متخلف
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمد میرقیصری در ششمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرداری قم، اظهار کرد: متاسفانه اغلب تصادفات داخل شهر مربوط به موتورسوارها و عابران پیاده است که باید در این زمینه مدیریت کنیم.

    وی بیان کرد: ایمن‌سازی فضا برای تردد عابرین پیاده  ساماندهی موتور سیکلت‌ها باید در اولویت کاری ما قرار گیرد و نسبت به این موضوع همواره اهتمام داشته باشیم.

    فرمانده راهور شهرستان قم گفت: نگاه ما باید این باشد که خودمان عابر پیاده هستیم و همانند سال گذشته که به خوبی با یکدیگر همکاری داشتیم، امسال نیز به این موضوع اهتمام جدی داشته باشیم.

    میرقیصری با اشاره به آمار کشته شدگان داخل شهر قم طی سال جاری گفت: بیشترین آمار مربوط به وسائل نقلیه است که 44 درصد بوده و بعد از آن موتورسیلکت با 42 درصد قرار دارد.

    وی بیان کرد: بیشترین ساعت وقوع تصادف نیز از ساعت 18 تا 24 بوده و بیشترین وقوع تصادفات جرحی مربوط به ساعت 18 تا 20 است.

    فرمانده راهور شهرستان قم با اشاره به مشکلات ترافیکی سطح شهر گفت: پلیس در این ایام تنها به موضوع روان‌سازی ترافیکی اقدام کرده و این ترافیک در ایام آخر شهریور ماه بیشتر نیز خواهد شد.

    میرقیصری گفت: سال 90 مجموع کشته‌های داخل شهر قم 107 مورد، سال 91 تعداد کشته‌ها 112 مورد، سال 92 تعداد کشته‌ها 108 مورد و سال 93 تعداد کشته‌ها 89 مورد بوده است که نشان می‌دهد توانسته‌ایم آمار را کاهش دهیم.

    وی افزود: پلیس در حادثه تخلف‌زا اقداماتی انجام داده و در موضوع کلاه ایمنی اعمال قانون موتورسیکلت‌های متخلف 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط