فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون عمران مجلس:

زمان معاینه فنی اتوبوس ها کاهش یابد

عصر خودرو : عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه باید زمان ۵ ساله معاینه فنی اتوبوس های صفر کیلومتر کاهش یابد، گفت: مجلس از کاهش زمان معاینه فنی اتوبوس ها حمایت میکند.

زمان معاینه فنی اتوبوس ها کاهش یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد فیروزی در خصوص مشکل معاینه فنی در ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای نباید 5 سال ابتدای تولید، از معاینه فنی معاف شود زیر باید به موضوع استاندارد این خودروها به دلیل جابجایی تعداد بالای مسافران بیشتر اهمیت داد.

    وی با بیان اینکه باید استانداردسازی در اتوبوس ها انجام شود، افزود: باتوجه به تردد زیاد اتوبوس ها باید زمان معاینه فنی اتوبوس های صفر کیلومتر کاهش یابد چرا که 5 سال مدت زیادی برای معافیت از معاینه فنی است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نباید با کاهش ایمنی، جان مسافران را به خطر انداخت، اظهار داشت: مجلس از موضوعی که منافع عمومی را تامین کند حمایت می کند و آمادگی کامل برای تصویب قانون کاهش زمان معاینه فنی اتوبوس ها وجود دارد.

    فیروزی با اشاره به اینکه در این بخش مشکلات زیادی وجود دارد اما پاسخگو کم است، گفت: برخی با سیاست بازی و اعمال نفوذ جان مردم را در خطر می اندازند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط