فونیکسریمکسبهتام

بررسی طرح جدید فروش خودروهای سایپا

مبلغ هزینه سفر محصولات سایپا مشخص شد

عصر خودرو : گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدیدی که با عنوان «اتوخدمت سایپا» از امروز آغاز کرده است نسبت به جذب سرمایه خریداران تا سقف ۲۸ درصد بصورت روزشمار سود یا بهتر بگوییم هزینه سفر هدیه می دهد.

مبلغ هزینه سفر محصولات سایپا مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در طرح جدید فروش سایپا، مشتریان می ‌توانند در زمان اقدام برای خرید انواع مدل‌های پراید 19 میلیون تومان، انواع مدل‌های تیبا 23 میلیون تومان، برلیانس معادل 38 میلیون تومان، آریو 50 میلیون تومان، سراتو 1600 سی.‌سی دستی 73 میلیون تومان و سراتو 2000 سی.سی اتوماتیک 89 میلیون تومان پرداخت کنند و بقیه مبلغ خودرو را در زمان تحویل خودرو بپردازند.

    در مقابل، شرکت سایپا بابت مشارکت خریداران خودرو، سود 28 درصدی را به مبلغ پرداخت ‌شده از سوی آنها اختصاص می دهد.

    این طرح که برای 5 مدل خودرو از محصولات سایپا طراحی شده، شامل تحویل 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه، یک‌ ساله و دو ساله می ‌شود و خریداران در هر زمان نسبت به انصراف از خرید خود اقدام کنند، می ‌توانند تا همان روز از سود مشارکت 28 درصدی برخوردار شوند، البته از زمان اعلام انصراف، سود انصراف 28 درصدی برای خریداران لحاظ می‌ شود که به معنی آن خواهد بود که از زمان انصراف، سودی بابت مشارکت در فاصله زمانی انصراف و دریافت پول به خریداران تعلق نمی گیرد.

    در طرح جدید سایپا که از امروز به مدت چهار روز اجرا می ‌شود، مشتریان از روز ثبت ‌نام تا روز تحویل خودرو به‌ صورت روز شمار از سود مشارکت تحت عنوان هزینه سفر برخوردار می شوند. این طرح مشمول افزایش قیمت خودرو نخواهد بود یعنی اینکه خودرو خریداری شده به قیمت امروز محاسبه و در موعد مقرر تحویل خواهد شد. و در صورت انصراف خریدار، مبلغ ثبت ‌نام حداکثر در مدت یک‌ ماه به مشتری پرداخت می شود.

    در طرح جدید سایپا، تغییر مدل، محصول و زمان تحویل خودرو از سوی مشتری امکان‌ پذیر خواهد بود و بازه‌های زمانی طرح نیز قابل تمدید است.

    در جدول زیر نوع خودروها، مبلغ ثبت نام و هدیه ماهانه که برای هر خودرو در فاصله زمانی مشخص شده آمده است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو