فونیکسریمکسبهتام

دکتر جمالی در نشست مدیران و مسئولان فروش نمایندگی های گروه سایپا:

تامین منافع ملی در گرو تامین منافع مشتری است

عصر خودرو : دکتر جمالی در نشست مدیران و مسئولان فروش نمایندگی های گروه سایپا گفت: بنده به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا حافظ منافع مشتریان این گروه هستم و تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا منافع آنها تامین شود و امیدوارم با تغییر نگاهی که در گروه سایپا ایجاد شده بتوانیم شرایط جدیدی ایجاد کنیم و به روزهای اوج برگردیم.

تامین منافع ملی در گرو تامین منافع مشتری است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تقدیر از تلاش نمایندگی های گروه سایپا در زمان تحریم و وجود مشکلات متعدد گفت: اعتقاد دارم همانطور که در زمان تحریم توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم در این برهه نیز با همفکری، همیاری و برنامه ریزی در راستای اهداف سایپا می توانیم از مشکلات موجود عبور کنیم.

    وی افزود: در مدتی که بنده در خدمت گروه سایپا هستم طرح های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و منابع مالی و بانکی متعددی آنالیز شد و تمام تیم مدیریتی در این مدت در تلاشند تا با بهره گیری از همه امکانات به سمت برون رفت از مشکلات و در راستای اهداف سایپا حرکت کنیم.

    جمالی با اشاره به مشکلاتی که در صنعت خودرو ایجاد شده گفت: متاسفانه در چند سال گذشته با بی تدبیری برخی افراد در این صنعت به شرایطی رسیدیم که الان در آن قرار داریم ولی با همت، همدلی و پشتکار از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

    وی خاطر نشان کرد: در بخش کیفیت و تولید مشکلاتی وجود دارد که مجددا از تمامی مشتریان عزیز و نمایندگان محترم فروش گروه که پیش قراولان گروه سایپا هستند عذرخواهی می کنم و اعلام می کنم که تمام تلاش گروه خودروسازی سایپا در جهت ارتقای کیفی محصولات می باشد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امیدوارم با تغییر نگاهی که در گروه سایپا ایجاد شده بتوانیم شرایط جدیدی ایجاد کنیم و با نگاه به منافع مشتریان و خدمت به آنها، به روزهای اوج برگردیم.

    وی افزود: بنده به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا حافظ منافع مشتریان این گروه هستم و تمام تلاش خود را  انجام خواهم داد تا منافع آنها تامین شود.

    جمالی با اشاره به اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده، گفت: مبحث اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه باید به صورت عملی در درون هر سازمانی شکل بگیرد و قطعا در این برهه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توانیم بر مشکلات فائق آئیم.

    وی با اشاره به انجام موفقیت آمیز طرح جهش تولید در سایپا گفت: در چند ماه گذشته طرح جهش تولید در دستور کار قرار گرفت که این موضوع باعث شد چرخه تولید به درستی پیش برود و قطعه سازان، مشتریان و نمایندگی های فروش به منافع خود دست یابند.

    جمالی گفت: بر این اساس در این شرایط باید راهکارهایی پیدا کنیم تا علاوه بر تامین مالی گروه سایپا، منافع مشتریان و نمایندگان فروش نیز در نظر گرفته شود و لذا طرح جدیدی در این گروه مطرح شد.

    وی خاطر نشان کرد: طرح"هزینه سفر" که در حال حاضر مطرح شده و قرار ا ست به زودی شروع شود انقلابی در صنعت فروش کشور است به نحوی که یک شرکت بزرگ تولیدی خطوط تولیدش را در اختیار مشتریان با هر سلیقه ای و شرایطی می گذارد تا در هر زمان، نوع و قرارداد را بنا بر سلیقه خود انتخاب کند و در این طرح علاوه بر منافع مشتریان، منافع نمایندگی ها و شرکت سایپا نیز لحاظ شود.

    مدیرعامل گروه سایپا افزود: شرکت سایپا نگاهش را به مشتری تغییر داده و نگاه منافع سایپا به سمت منافع مشتری تغییر جهت یافته و این به منزله تامین منفعت ملی است که علاوه بر منافع شرکت سایپا، منافع مشتری به نحو مطلوبی تامین شده است.

    وی با اشاره به منحصر به فرد بودن این طرح در کشور افزود: علاوه بر توسعه فروش، منافع و خدمت رسانی به مشتریان در حد اعلا در این طرح منظور شده و بنده اعتقاد دارم که مشکلات خودروسازی و مشتریان حل خواهد شد و در این مسیر از هر طرح و پیشنهاد سازنده استقبال می کنم و دست تمام دلسوزان صنعت و نمایندگان فروش گروه را به گرمی می فشارم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو