فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو:

ویرایش چهارم به دنبال رشد کیفی خدمات است

عصر خودرو: ویرایش چهارم دستورالعمل ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش موجب رشد کیفی خدمات پس از فروش خواهد شد.

ویرایش چهارم به دنبال رشد کیفی خدمات است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رادین پیمانفر مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اعلام این مطلب گفت: در ویرایش جدید احتمال کاهش رتبه برخی از شرکت وجود دارد، اما آنچه مسلم است این تغیر بیشتر از این‌که زیان داشته باشد برای شرکت‌ها و مصرف‌کننده‌ها مثبت خواهد بود چراکه در این ویرایش به کیفیت خدمات بیش‌تر از گذشته اهمیت داده‌شده است، ازاین‌رو با اعمال ضوابط جدید بیشتر شرکت‌های خدمات پس از فروش چنانچه در وضعیت خدمات خود تغییرات خاصی ایجاد نکند با افت در امتیازها مواجه شوند.
    وی همچنین درباره انتقاداتی که به خدمات پس از فروش خودرو در کشور وارد می‌شود نیز اظهار کرد: بخشی از انتقاداتی که به این حوزه وارد می‌شود صحیح است و نشان می‌دهد در راه رسیدن به خدمات مورد نظر مردم و کارشناسان راه زیادی باقی است که بازنگری چهارم دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش است نیز در راستای همین انتظارات تنظیم‌شده است.
    پیمانفر در ادامه نیز به عرضه محصولات این شرکت با هولوگرام و راه‌اندازی شبکه فروشگاهی برای ایجاد رابطه مستقیم با مردم به‌عنوان 2 پروژه مهم مدیران خودرو تا پایان سال اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال ورود کالاهای تقلبی و غیر‌ اوریجینال و سو استفاده از برندهای Chery  وMVM  ، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو مصمم به نصب هولوگرام بر روی قطعات خود جهت امکان تشخیص قطعات اصلی از تقلبی شده است.
    مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو همچنین به تأمین بیش از 93 درصدی اقلام و 88 درصدی ارزش سفارش‌های نمایندگی‌ها به‌عنوان افتخار مدیران خودرو اشاره کرد و افزود: این اتفاق نتیجه سرمایه‌گذاری بالای مدیران خودرو و چری در حوزه خدمات پس از فروش است.
    وی اظهار داشت: در حال حاضر استراتژی اشباع بازار قطعات یدکی با جدیت در حال پیشرفت است به‌طوری‌که طی دو ماه  ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، فروش قطعات این شرکت 66درصد رشد داشته است.
    پیمانفر در پایان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه واردات قطعات یدکی افزود: شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با کمک انجمن صنفی خدمات پس از فروش به دنبال آن است تا در صورت همکاری ارگان‌های مربوطه با ایجاد تفاوت در هزینه‌های گمرکی واردات قطعات یدکی اصلی شرکت‌های خدمات پس از فروش با قطعات غیر اصلی و بعضاً تقلبی و فاقد کیفیت که عمدتاً توسط افراد و شرکت‌ها متفرقه به بازار عرضه می‌شوند، بازار قطعات یدکی را برای مصرف‌کنندگان ایمن‌تر کند.
    مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه نیز ضمن اشاره به اهمیت جایگاه خدمات پس از فروش در کشور گفت: در شرایطی که کیفیت و بالطبع آن عمر مفید خودروها در حال افزایش است و از سویی رقابت شدید بین خودروسازان برای ارائه خودروهای جدید موجب شده که حاشیه سود فروش خودرو برای خودروسازان کاهش پیدا کند و این عوامل باعث شده تا خودروسازان در سطح دنیا نگاه ویژه‌ای را به حوزه خدمات پس از فروش معطوف کنند.
    رادین پیمانفر در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به قیمت بالای برخی قطعات یدکی محصولات این شرکت گفت: مدیران خودرو هیچ دخل و تصرفی در قیمت قطعات ندارد و قیمت اعلام‌شده مستقیم از سوی چری تعیین می‌شود و وابستگی زیادی به نرخ ارز دارد.
    وی همچنین درباره اختلاف قیمت برخی قطعات چپ و راست بدنه محصولات مدیران خودرو گفت: این اختلاف قیمت به دلیل تقاضای بالا در برخی قطعات است.
    مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه نیز به افزایش  10 تا 20 عددی تعداد نمایندگان مدیران خودرو تا پایان سال اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری تلاش داریم در شهرهایی که کمبود نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش وجود دارد نمایندگی جدید تأسیس کنیم، اما این کار با تحقیق زیادی انجام خواهد شد چراکه سودآور بودن نمایندگی‌ها نیز یکی از موارد مهم در تصمیم‌گیری است.
    پیمانفر در پاسخ به پرسشی درباره رفع مشکل گیربکس و صفحه کلاچ خودرو ام وی ام 315 نیز گفت: مشکلات مطرح‌شده تنها به تعدادی از خودروهای مورد اشاره آن‌هم به دلیل وضعیت ترافیک و آب هوای کشور مربوط بوده است، بااین‌وجود طی برنامه‌ریزی انجام‌شده هم‌اکنون با تقویت گشتاور گیربکس و تقویت جنس صفحه‌کلاج مشکل به‌صورت کامل مرتفع شده است.
    وی در انتها نیز به آغاز فروش کارت وفاداری مشتریان‌ همراه باعرضه خودرو تیگو5 اشاره کرد و گفت: این کارت به‌عنوان خدمتی جدید از مدیران خودرو است که قابلیت‌های بالایی مانند  فروش سرویس‌ها، امتیازدهی به مشتریان، پرداخت هزینه‌های سرویس را دارا است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط