فونیکسریمکسبهتام

در راستای ارتقا خدمات به مالکین خودروهای FAW صورت گرفت

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش سیبا موتور در کشور

عصر خودرو: امروز در مراسمی با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل گروه بهمن، مدیرعامل و جمعی از مدیران سیبا موتور و تعدادی از نمایندگان سیبا موتور و در راستای گسترش و ارتقا خدمات به مالکین خودروهای FAW، بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش سیبا موتور افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش سیبا موتور در کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حسین خضری، مدیرعامل سیباموتور در مراسم افتتاح مرکز خدمات پس از فروش این شرکت با اشاره به اهمیت توجه به نیازهای مشتریان گفت:"مطالبات مردم بر کیفیت و قیمت خودرو اثر‌گذار است و این مجموعه تلاش می‌کند با توسعه خدمات پس از فروش همپای رفتار مشتریان حرکت کند. در شرایط فعلی اصلی‌ترین عامل بر هم خوردن بازار خودرو ناشی از وضعیت عرضه و تقاضاست زمانی که تقاضا کاهش می‌یابد و موجب افزایش مطالبات مشتریان می‌شود."

خضری افزود:"شرکت سیبا موتور تولید خود را از سال 91 با حدود 500 دستگاه خودرو آغاز کرد و تا در سال جاری تولید خود را به 2700 دستگاه می‌رساند."

وی در زمینهٔ خدمات پس از فروش محصولات سیبا موتور گفت" در حال حاضر شرکت سیبا موتور 14 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و در نظر دارد تا در سال جاری تعداد نمایندگی‌های را به 21 نمایندگی افزایش دهد. بر اساس بررسی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد روند امتیاز و رتبه‌بندی این شرکت در حوزه کسب رضایت مشتریان از امتیاز 54 به 5/64 رسیده است و در این سه سال شرکت سیبا موتور رتبه سوم را در اختیار داشته است و امسال قصد داریم به رتبه دوم ارتقا پیدا کنیم."

محمدرضا سروش، مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های برند FAW و مجموعه سیبا موتور در سال‌های اخیر گفت:" راه‌اندازی خطوط تولیدی FAW در سیبا موتور در مدت‌زمان کوتاه و جلوتر از برنامه یک رکورد به شمار می‌رود و در تلاش هستیم تا با توسعه همکاری‌های دوجانبه نسبت به افزایش عمق ساخت داخل این محصولات اقدام کنیم. حدود چهار سال از آغاز همکاری شرکت FAW با مجموعه سیبا موتور می‌گذرد و طی این مدت پیشرفت‌های مطلوبی در بخش تولید خودروهای تجاری به‌دست‌آمده است."

وی افزود:"استراتژی اصلی این مجموعه ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خواهد بود و اتخاذ این رویکرد باعث شده تا شرکت سیبا موتور با کمترین مسائل در حوزه خدمات پس از فروش مواجه باشد. ساختار خدمات پس از فروش در این شرکت نیز با هوشمندی و کمترین هزینه طراحی شده و با راه‌اندازی این مرکز تحولات عمده‌ای در حوزه رضایت مشتریان رقم خواهد خورد. کیفیت محصولات سیبا موتور در حوزه خودروهای تجاری باعث شده این شرکت 34 درصد از سهم بازار را در سال جاری به دست آورد."

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط