فونیکسریمکسبهتام

آخرین تحولات بازار خودرو از زبان نمایشگاه‌داران

خرید و فروش خودرو چقدر کاهش یافت؟

عصر خودرو: رکود در بازار خودرو همچنان ادامه دارد و خریداران خودروهای صفر تولید داخل از خرید ممانعت می‌کنند.

خرید و فروش خودرو چقدر کاهش یافت؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، این روزها شاهد رکودی سنگین در بازار خودرو هستیم؛ به طوری که براساس گزارش‌هایی که از بازار و از زبان نمایشگاه‌داران خودرو شنیده می‌شود، خودروهای صفر همچنان خریدار ندارند و این موضوع و در عین حال رکود بازار، احتمالا تا ماه‌های آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

    بر اساس این گزارش، طبق آماری که از برخی نمایندگی‌های فروش خودروهای صفر داخلی جمع‌آوری شده، در دو ماه گذشته مشتریانی که برای ثبت‌نام خودرو صفر برای مصرف شخصی یا سرمایه‌گذاری به این نمایندگی‌ها مراجعه می‌کردند، به طور محسوس کاهش پیدا کرده‌اند؛ تا جایی که برخی از نمایندگی‌ها را با رکود در معاملات مواجه کرده است.

    از سوی دیگر، رکود تاثیر زیادی در خرید و فروش خودروهای دست دوم داشته است؛ به طوری که نمایشگاه‌داران فروش خودروهای دست دوم نیز از این موضوع ناراحت و نگران هستند.

    نمایشگاه‌داران می‌گویند به طور متوسط حجم معاملات در بازار خودروهای دست دوم حدود 30 درصد و خودروهای صفر کیلومتر حدود 50 درصد نسبت به سه ماه قبل کاهش یافته است.

    بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار پراید 131 حدود 20 میلیون تومان، سمند LX حدود 30 میلیون تومان، پژوپارس بنزین سوز 35 میلیون تومان، پژو206 V8 حدود 37 میلیون تومان، پژو 405 بنزین‌سوز 28.5 میلیون تومان، پژو 405 دوگانه‌سوز 30 میلیون تومان، تندر90 نیمه‌فول 33.5 میلیون تومان و تندر90 فول 37 میلیون تومان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو