فونیکسریمکسبهتام

رئیس جمعیت هلال احمر آمل خبر داد

تصادف ۲ اتوبوس با نیسان در محور هراز

عصر خودرو: رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: تصادف دو دستگاه اتوبوس با یک دستگاه نیسان در محور مواصلاتی هراز ۱۶ مجروح برجای گذاشت.

تصادف ۲ اتوبوس با نیسان در محور هراز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جمشید نیک‌زاد با اشاره به اینکه دو دستگاه اتوبوس شب گذشته در محور مواصلاتی هراز با یک دستگاه نیسان برخورد شدیدی داشتند، اظهار کرد: این سانحه رانندگی در منطقه «پلمون» واقع در کیلومتر 80 محور هراز در بخش لاریجان اتفاق افتاد که در آن 16 نفر از سرنشینان خودورها دچار جراحت شدند.

    رئیس هلال احمر شهرستان آمل با بیان اینکه محور مواصلاتی هراز یکی از جاده‌های شریانی و مهم کشور است که در بیشتر روزهای سال در آن شاهد تصادف جرحی و فوتی هستیم، افزود: مصدومان این حادثه رانندگی توسط پایگاه‌های امدادرسانی پلور، گزنگ، کهرود و پایگاه اورژانس 115 محور مواصلاتی هراز به بیمارستان گزنک منتقل شدند.

    نیک‌زاد در پایان خاطر نشان کرد: این حادثه فوتی نداشت و 6 مجروح به بیمارستان گزنک انتقال داده شده و دیگر مجروحان توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال داده شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط